17- Bătăile inimii

77 9 28
                                    

Jungkook:
-Despre ce vrei să discutăm? mă întreabă Yoongi îmbrățişându-se singur.
-Despre ce se întâmplă cu noi, despre ce suntem noi...Despre ce simți pentru mine...îi răspund eu, ultima parte abia şoptită.
Yoongi își strânge mâinile mai tare în jurul său. Cu o voce caldă, timidă îmi zice:
-Nu știu ce suntem...știu că ai zis că îți plac și că s-a întâmplat ce s-a întâmplat la tine acasă, dar nu ai specificat în ce mod mă placi.  Nu ai zis dacă e ceva de prietenie,  dacă  e doar așa sau dacă mă placi placi...
Am tras mașina pe dreapta și am oprit-o . Yoongi se uita șocat la mine, dar pentru ce urma să fac nu puteam și conduce în același timp. M-am uitat în ochii lui Yoongi și mi-am pus mâinile pe obrajii lui. Inima îmi bâtea puțin prea tare, dar eram convins că dacă acum nu fac asta ,nu o voi mai face niciodată.
-Ești curios în legătură cu sentimentele mele față de tine ? îl întreb eu.
Yoongi aprobă dând din cap. În ciuda întunericului puteam să fiu sigur că era roșu la față...obrajii îi erau fierbinți.
-Pot să-ți răspund în modul meu ? spun încercând să-mi strâng curajul.
Din nou Yoongi aprobă. M-am apropiat de el ,încetul cu încetul, până când am închis distanța dintre noi cu un sărut. Bezel mele erau așezate perfect pe ale lui. Puteam să-i simt pulsul datorită modului în care îi țineam fața, inima lui era la fel de agitată ca a mea. Sărutul a fost unul scurt și simplu, dar în momentul în care s-a terminat Yoongi mi-a tras o palmă.
-Au! am exclamat eu. Asta pentru ce a fost!
-Pentru faptul că nu m-ai anunțat că urma să mă săruți! urlă el la mine  . Where is the consent!
-Îmi cer scuze ,spun eu uitându-mă în pământ. Presupun că tu nu simți același lucru pentru mine...
Nu încercam să sun ca un pick me boy , eram sincer și trist. Dar nu a trecut o secundă de când am zis asta și o minune s-a întâmplat...Yoongi mi-a tras capul în direcția lui și m-a sărutat, de data asta un sărut mai intens .
-Pare că nu am aceleași sentimentele pentru tine ? îmi spune el rupând sărutul după un timp.
Mintea mea era blocată ,tot ce am putut spune a fost "Nu ,domnule!Să trăiți , domnule !"( Știam eu că nu ar mai trebuie să citesc romane polițiste ...) .
-Ok, mi-a luat puțin timp să-mi dau seama ce simt pentru tine , dar acum sunt sută la sută sigur că te plac , spune el bătându-mă pe umăr . Acum hai să-ți iei frații! Pun pariu că nu o să le convină dacă mai întârzii. 
Atunci mi-am amintit.  Am să am atâtea probleme când ajung acasă.  Am pornit mașina și m-am îndreptat înspre locul unde i-am lăsat pe Taehyun și Soobin. M-am băgat într-o încurcătură mai mare decât pare. Poate vă întrebați "de ce?". Răspunsul e simplu: mi-am abandonat frații pentru Yoongi, unul dintre duşmanii familiei , și la situația în care era nu puteam să-l las singur pe stradă...
.
.
.
Notă: iară am întârziat....dar de data asta dau vina pe faptul că m-am decis să scriu și să rescriu capitolul, aka am adăugat un mic kiss scene. Cum e vacanța ,copilaşi? Cu multă iubire,  Autor-kun 😌✌

Hate?-Yoonkook mafia auUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum