2-Colegi de bancă.

148 16 9
                                    

Jungkook:
Timp de două zile nu am ieșit din casă  datorită desfăcutului de cutii și bagaje ,iar în a treia zi a venit timpul ca eu , Soobin și Taehyun să mergem la noua noastră școală. Pentru frățiorii mei va fi mai ușor să se adapteze pentru că încep clasa a noua așa că vor fi într-un colectiv proaspăt care acum se formează,dar eu încep clasa a 11-a și cu toții știm că deja clasa va fi împărțită în bisericuțe. Am decis să-mi bag picioarele în ea viață și să încep să mă pregătesc pentru școală chiar dacă îmi făceam griji.
Am ajuns la micul dejun după vreo jumătate de oră ,iar copiii încă făceau cu rândul la duș. În timp ce îmi scoteam un lapte cu banane din frigider îl văd pe Hobi venind înspre mine . Când mă observă și el ,instant , începe să zâmbească.
-Ce bine îți stă cu ținuta asta !spune el ciufulindu-mi părul. Mult mai bine decât cu uniformă.
Încep și eu să zâmbesc. Câteodată puterile lui de a face oamenii să zâmbesc sunt foarte contagioase.
-S-a întâmplat ceva de zâmbești atâta ?îl întreabă Jin care a venit să le pregătescă celor mici mâncarea.
-Ei bine ...avem primul nostru client de aici! spune Hobi entuziasmat. Iar mâine mai avem un client!
-La ce oră trebuie să livrez și ce ?întreb eu care devenisem entuziasmat la auzitul veștii.
-Vor niște medicamente ilegale . În seara asta pe la opt . Îți trimit mesaj cu adresa. S-ar putea să mergi singur,te deranjează? mă întreabă Hobi care mereu își face griji.
-Stai calm , dacă va trebui să lupt,voi lupta.
Nu a mai durat mult și au venit și frățiorii mei jos. După ce au mâncat ne-am băgat în mașină și am mers la mult iubita școală.
La festivitatea de deschidere mulți dintre oameni s-au uitat la mine. Nu-mi place genul ăsta de atenție. Când am ajuns în clasă m-am pus în ultima bancă , lângă geam . Locurile în clasă s-au ocupat rapid ,iar eu am fost prea concentrat în a mă uita la restul colegilor că nu am observat că locul de lângă mine se ocupase.
-La ce ne uităm ? îmi șoptește o voce ușor răgușită în ureche în timp ce simt că cineva mă trage ușor de mânecă.
Mă întorc și descopăr că lângă mine stătea o fată care nu prea se potrivea cu standardele de frumusețe din Coreea,dar privirea ei de felină mă făcea să nu-mi iau ochii de pe ea. Îmi întinde mana ei palidă .
-Sunt Min Yoonji , încântată de cunoștință ! spune ea tot șoptit.
Îi analizez puțin mana. Pielea ei era ca din porțelan , degetele lungi și subțiri mă făceau să fiu sigur că probabil cântă la pian sau chitară ,purta câteva inele ,iar unghiile îi erau date cu ojă neagră . Oare e emo? Nu mi-am dat seama cât am analizat mâna ei până când mi-a făcut o observație:
-Spune-mi că nu ai un kink pentru mâini sau ceva ...
-Nu , am zis eu repede, scuze. Mă cheamă Jeon Jungkook , sunt nou pe aici , spun dând mâna cu ea.
-Sper că ne vom înțelege bine , Kook! spune Yoonji și zâmbește.
Cred că am roșit.
.
.
.
Notă: deja încep lucrările să se dezlănțuie. Cum vi se pare? Capitol nou mâine . Cu multă iubire,Autor-kun 💜

Hate?-Yoonkook mafia auUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum