Yoongi:
Când am ajuns acasă nu m-a văzut nimeni cu cine am venit așa că nu mi-a zis nimeni nimic. I-am trimis toată noaptea mesaje lui Jungkook, dar nu mi-a răspuns la nici măcar unul. Următoarea zi ,la școală, el m-a rugat să mă alătur lui până pe acoperiş să vorbim. Ştiam că vă fi vorba despre ce i-a zis familia lui când a ajuns acasă și știam că e ceva de rău pentru că avea ochii umflați și obosiți ,deci sigur nu a dormit toată noaptea. Când am ajuns pe acoperiş , l-am luat de mână.
-Kookie, care e problema ? S-a întâmplat ceva? îl întreb eu făcându-i cerculețe cu degetul mare pe pielea lui.
Jungkook s-a uitat în pământ, pentru o secundă a tăcut, apoi, brusc, m-a luat în brațe. Scumpul, dragul...
-Ai mei nu mă mai lasă să mă văd cu tine, spune el băgându-şi capul în spațiul dintre umărul și gâtul meu. Ce ne facem acum? Nu vreau să te pierd.
Ceea ce a zis m-a topit. Nu-mi place sentimentul de a fi topit după cineva, dar uite-mă aici , ținând în brațe un băiat, arătând ca o fată și o roșie în același timp. Stai puțin....arăt ca o fată...hmmmm
-Tocmai am un plan! spun eu rodicându-i capul de pe mine. Ai tăi nu știu că eu sunt Yoonji, nu? Asta înseamnă că...
Fac o pauză ca să-l las și pe el să gândească.
-Că ne putem întâlni atâta timp cât ești îmbrăcat în fată! spune Jungkook ca și cum tocmai ar fi avut revelația vieții lui. Ești atât de deştept!
-Ce pot să spun...sunt un geniu , spun eu și-i fac cu ochiul.
Și așa am făcut un plan complicat ca ai lui să nu descopere niciodată că noi doi petrecem timp împreună (Planul era de fapt foarte simplu, dar am zis că e complicat pentru că suna mai interesting așa ).
Plan: -Suntem împreună doar când sunt deghizat
- Nu merg acasă îmbrăcat în Yoonji
- Merg la școală ori doar cu mașina ori o iau prin spatele casei și pe ruta care ocoleşte strada pe care stăm
.
.
.
.
Notă: Am vrut să postez ieri, dar....am avut nevoie de timp să-mi repar inima după ce m-am uitat la un serial hella gey și hella sad. Nici nu-mi pare rău că am întârziat cu capitolul. Cu prea multă sinceritate , Autor-kun 🥲
CITEȘTI
Hate?-Yoonkook mafia au
Teen FictionMin Yoongi face parte dintr-o bandă, așa că atâta timp cât e în public joacă rolul lui Min Yoonji , o fată de liceu cu o personalitate puțin rece. În clasa a 11 , un nou coleg vine în clasa lui ,Jungkook care face și el parte dintr-o bandă . Cum se...