Yoongi:
Într-un fel sau altul îmi pare rău că până la urmă noii vecini sunt "inamicii " noștri,dar asta este. Totuși, nu mă așteptam să îl văd așa de devreme pe Jungkook . Cumva , hainele de alergat și părul ciufulit îl făceau să pară și mai atractiv decât înainte...stai un pic ,nu pot să mă găsesc în felul ăsta la el (poc o palmă) suntem inamici , Yoongi revino-ți!
Când am ajuns acasă am început să mă pregătesc pentru școală:am făcut duș , m-am machiat pentru a îmi estompa trăsăturile mai masculine pe care le avea fața mea , mi-am pus lentilele de contact și m-am îmbrăcat.
-Ce surioară frumoasă am , spune Namjoon trecând pe lângă camera mea în timp ce îmi puneam peruca.
M-am uitat urât la el pentru că mă enervează genul ăsta de comentarii.
-Sunteți gata , băieți ? aud vocea lui Jimin de la parter .
Mi-am tras repede peruca pe cap și am mers la parter încă pieptănându-mă. Restul băieților erau jos așa că am și mers la mașină pentru ca Jimin să ne ducă la școală.
.
.(în timpul pauzei de prânz)
.
Am stat toată ziua lângă Jungkook ,dar nu am reușit nici cum să vorbesc mai mult de un minut cu el. Cred că e foarte timid. Trebuie să devin mai apropiat de el cumva , așa că mi-am luat inima în dinți și l-am întrebat direct.
-Hei , Jungkook , vrei să mi te alături mie și prietenilor mei la masa de prânz?
Jungkook a făcut ochi mari . Și-a întors capul spre fereastră și apoi s-a întors înapoi înspre mine.
-Scuze, Yoonji ,dar trebuie să iau masa cu frații mei mai mici , spune ciufulindu-și părul.
Părea atât de drăguț când făcea gestul ăsta.
-Nu-i nici o problemă, pot să vină și ei, spun și arăt spre telefonul lui . Spune-le fraților tăi să accepte oferta lui Huening Kai de a lua masa cu ei.
Jungkook se uita confuz la mine.
-Prietenii mei sunt în clasă cu frații tăi mai mici , îi spun zâmbind.
.
.
.
Notă: mâine capitol nou. O zi vă doresc 💜💜💜🤗💜💜💜
CITEȘTI
Hate?-Yoonkook mafia au
Teen FictionMin Yoongi face parte dintr-o bandă, așa că atâta timp cât e în public joacă rolul lui Min Yoonji , o fată de liceu cu o personalitate puțin rece. În clasa a 11 , un nou coleg vine în clasa lui ,Jungkook care face și el parte dintr-o bandă . Cum se...