Jungkook:
Pentru un motiv sau altul eu și Yoonji petrecem foarte mult timp la școală împreună. S-ar putea să ajung să mă îndrăgostesc de ea în ritmul acesta. Au trecut două săptămâni de școală ,iar încă nu a fost o zi în care eu si frățiorii mei să nu luăm masa de prânz împreună cu Yoonji și prietenii ei. Fata asta e atât de diferită față de restul,dar mă fascinează. Din păcate nu am putut avea discuții foarte elaborate până acum ,pare genul de persoană care se deschide foarte greu oamenilor.Pe de altă parte , Hobi și Tae-hyung au luat legătura cu șeful celeilalte mafii. Azi grupul nostru se va întâlni cu al lor și vor avea povești de oameni mari. Jin a decis că nu îi vom lua cu noi pe Taehyun și pe Soobin cu noi pentru siguranța lor. Am decis să fac un duș ca să alung toate gândurile mele negative ,dar am observat un lucru interesant ... cineva mi-a folosit șamponul și l-a terminat.Îmi țin în frâu nervii și mă duc la magazin să mai cumpăr că fără el nu pot face duș. În timp ce eram în magazin aud o voce cunoscută.
-Nu , hyung , nu ăsta îi produsul pe care îl folosește Jimin-hyung, spune vocea cunoscută pe un ton nervos.
Îmi ridic capul și îl văd pe el , pe Yoongi. Părul lui blond era ciufulit , hainele negre largi îl făceau să pară foarte slab și firav . Mă uit mai bine lângă persoana de lângă el , era proful de matematică , domnul Kim. Din câte țin minte , sunt frați vitregi. Am decis să merg să îi salut .
-Bună ziua , îl salut pe domn profesor. Salut, Yoongi, spun și îi zâmbesc politicos.
Yoongi își aranjează ochelarii și îmi zâmbește înapoi în timp ce îmi face mâna ca și salut. De când ne-am mutat eu și Yoongi ne-am tot întâlnit dimineața pe stradă sau la magazin , am avut discuții scurte , nimic personal până acum . Îmi place zâmbetul lui , deși e doar a doua oară când îl văd.
-Ți-ai făcut tema la mate pe mâine , Jeon? mă întreabă domnul Kim glumeț.
Am râs rușinat ca să înțeleagă că nu încă . Nu îmi place chiar așa de mult matematica, deși mă pricep la ea.
Eu am cumpărat șamponul înainte ca ei să termine cumpărăturile,dar când să ies din magazin cineva mă prinde de haină .
-Kook,vrei să stai cu mine până plătește Namjoon ? spune Yoongi.
Am dat din cap și ne-am așezat împreună pe scările magazinului . Era o coadă destul de lungă la casa de marcat așa că aveam ceva de așteptat că tanti de la magazin nu prea se grăbea.Am decis să sparg gheața cu o glumă.
- Ști cum se numește o persoană care stă în frig ? îl întreb eu gata să spun o glumă bună.
-Nu știu...cum se numește? spune puțin sarcastic.
-German,spun cu o față cât mai relaxată .
Nimic... liniște. Apoi se uită spre mine și începe să râdă.
-Ți-a plăcut gluma? îl întreb eu fericit că a râs.
-Nu ! spune printre râsete. A fost o glumă atât de proastă. Cine , Doamne, te-a învățat așa ceva?
-Jin-hyung...spun cu capul în pământ rușinat și trist că nu i-a plăcut gluma.
Brus ușa de la magazin se deschide și Namjoon iese pe ea.
-Cum de ai ieșit așa repede? îl întreabă Yoongi.
-Au deschis și a doua casă , hai să mergem Yoongi! spune Namjoon și îl trage de mânecă pe Yoongi.
-Pa, Kook!! spune făcându-mi cu mana.
M-am dus și eu acasă să fac duș,iar apoi am plecat cu frații la mafie.
Ne-au chemat într-un restaurant cu camere separate . Un chelner ne-a condus la o cameră ,de acolo a ieșit nimeni altul decât proful de mate, domnul Kim . Fața mea a picat efectiv.
-Domnul Kim! exclam eu. Dumneavoastră sunteți... brusc Hobi îmi pune mâna pe gură.
-Bună Jungkook , mă bucur să te revăd . Bună , domnule Jung Hoseok , mă bucur să te cunosc. Încântat de cunoștință , domnilor Kim . Îmi pare rău că trebuie să mă cunoașteți și ca dușman nu doar ca vecin .
-Îmi pare rău și mie că fix vecinii vă sunt rivali, spune Hobi cu o privire liniștită,dar înfricoșătoare în același timp.
-Vă invit să mă acompaniați pe mine și pe partenerul meu , spune arătând spre un tip cu păr portocaliu care stătea în ușă. Jungkook poate rămâne aici .
Cu toții intră în camera alăturată lăsându-mă pe mine singur pe hol. Decid să intru în cameră. Ceea ce am văzut după aceea ar fi trebuit să mi se pară normal,dar mi-a sfâșiat inima. La masă mai era o persoană,iar acea persoană era Yoongi.
-Îmi pare rău că s-a ajuns la asta...
.
.
.
Notă: îmi pare nespus de rău pentru hiatusul de două săptămâni,dar am avut niște probleme personale.Sper că puteți înțelege. Cu scuze sincere , Autor-kun 💜
CITEȘTI
Hate?-Yoonkook mafia au
Teen FictionMin Yoongi face parte dintr-o bandă, așa că atâta timp cât e în public joacă rolul lui Min Yoonji , o fată de liceu cu o personalitate puțin rece. În clasa a 11 , un nou coleg vine în clasa lui ,Jungkook care face și el parte dintr-o bandă . Cum se...