Jungkook:
-Îmi pare rău că s-a ajuns la asta, spune Yoongi cu privirea în pământ.
Părea foarte trist . Ia meniul de lângă el și mi-l întinde mie.
-Ce-ai vrea să mănânci? Am auzit că au friptură bună aici, spune mâncând niște salată.
I-am ascultat sfatul și am luat friptură și cartofi prăjiți.
-Puteți să îmi aduceți și un banana milk , vă rog , îi spun chelnerului după ce îmi ia comanda.
Yoongi părea că urma să exploreze în râs.
-Ce ai pățit? îl întreb sarcastic că știam că râde de mine.
A zâmbit și a făcut un semn cu mâna care practic înseamnă "dă-i pace". Pentru un motiv sau altul nu eram nervos că făcea parte dintr-un gang ,eram doar nervos că m-a bătut pe mine măr în ciuda faptului că pare firav și că e mai mic decât mine la înălțime. Mai era un lucru care mă frustra pentru un motiv sau altul , respectiv faptul că nu știam multe despre Yoongi și că atunci când începea și noi să ne apropiem aflăm faptul că trebuie să fim inamici .
-Of...oftez în timp ce pe fundal se pot auzi discuțile, respectiv certurile băieților foarte distorsionat.
Îi pun la Yoongi în farfurie niște cartofi prăjiți. Se uită la mine foarte confuz.
-Cred că tu nu înțelegi bine toată situația cu gangurile rivale, spune mâncând un cartof.
-Doar pentru că suntem rivali nu înseamnă că nu putem fi drăguți unii cu alții, spun în timp ce încercam să tai friptura.
Stăm puțin în liniște,sau mai bine spus în zgomotele din camera alăturată când brusc se aude o sticlă spartă. În cameră vine Jin și mă trage afară.
-Paa! îi spun lui Yoongi care îmi face cu mâna înapoi.
Merg după frații mei în mașină,iar Jin conduce spre casă.
-Și... ce-ați rezolvat? îl întreb discret pe Taehyung care stătea cu mine în spate .
-E război , spune el calm.
Well...cred că nu o să-i pot spune prea curând glume lui Yoongi.
.
.
.
Notă: e mai scurtuț capitolul,dar mâine mai vine unul nou pentru a recupera săptămânile pierdute. Cu multă dragoste, Autor-kun
CITEȘTI
Hate?-Yoonkook mafia au
Teen FictionMin Yoongi face parte dintr-o bandă, așa că atâta timp cât e în public joacă rolul lui Min Yoonji , o fată de liceu cu o personalitate puțin rece. În clasa a 11 , un nou coleg vine în clasa lui ,Jungkook care face și el parte dintr-o bandă . Cum se...