12-Momente împreună

90 11 8
                                    

Yoongi:
Jungkook m-a dus la el în cameră și am început să ne jucăm jocuri video. După nu mult timp , am terminat o sesiune de joc , iar eu am câștigat,dar cred că m-a lăsat să câștig. M-am enervat gândindu-mă la această posibilitate și l-am lovit în burtă.
-Știu că m-ai lăsat să câștig ! Îi a doua oară în toată viața mea în care mă joc jocul ăsta.
Jungkook a zâmbit și mi-a ciufulit peruca.
- Voiam să te încurajez să te joci mai mult ca să vi mai des pe la mine să ne jucăm , spune el .
Cred că am înroșit pentru că îmi simțeam fața fierbinte. Îl urăsc atât de mult când mă face să am sentimente. Jungkook se uită la mine ,roşeşte și el , începe să zâmbescă și rupe contactul visual cu mine. Am decis să fac ceva impulsiv...așa că l-am luat de mână, lucru care l-a făcut să roşească și mai tare și să mă privească din nou.  Ne uitam unul în ochii altuia ,pierzându-ne în ei și uitând de noi. Spațiul dintre noi părea să devină din ce în ce mai mic ,până am ajuns să ne simțim respirația caldă unul altuia . Își pune încet mâna pe obrazul meu. Cred că dacă aș fi fost o pisică aș fi tors. Acum că mă gândesc în retrospectivă,cred că scena era aiurea pentru privitori. Și prin privitori mă refer la Teahyun și Soobin card au intrat în cameră FĂRĂ SĂ BATĂ LA UŞĂ, pentru numele lui Dumnezeu! Nici nu au deschis bine ușa și au început să râdă de noi...îmi venea să-i pocnesc. Copiii din ziua de azi,nu mai au respect pentru cei care au trăit mai mult ca ei . Eu și jungkook ne-am îndepărtat în timp ce frățiorii lui mai mici râdeau.
-Am venit doar să vă chemăm la masă,zice Soobin.
-Dar,vă rog, continuați !spune Taehyun .
Nimic awkward,nu? I-am aruncat o privire care transmitea mesajul "ar trebui să mă duc acasă, hai nu fi fătălău și cindu-mă măcar până la poartă " lui Jungkook . El a înțeles ,s-a ridicat de pe podea ,mi-a întins mână pentru a mă ridica ,gest pe care eu m-am prefăcut că nu-l observ deoarece sunt o "femeie" independentă și mă descurc și singur. Mă conduce la uşă,mă încalț și dau să ies din casă când el mă ia de încheietură și, pentru prima oară de la incidentul din camera lui ,ne uităm din nou foarte adânc unul în ochii celuilalt. Jungkook înghite în sec și lasă un pupic rapid ,dar dulce ,pe obrazul meu stâng.  Eram șocat ,mi-am atins din instinct obrazul și am roșit. 
-Să mai vi pe la mine ,zice el aproape la fel de roșu ca o căpșună. O să te aștept...
Lasă încet încheietura mea din strânsoarea lui. Ies din casa lui și dau o tură de cartier ca să nu merg acasă roșu la față ,nu am chef de dat explicații la frate-mio.
.
.
.
Notă: I am back!! Momentan cel puțin.  Sper că o să mai fie doritori pentru această carte . With love ,Autor-kun 💜
PS:scuze pentru așteptare!

Hate?-Yoonkook mafia auUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum