6- Ce-i asta? interogatoriu?

132 18 2
                                    

Jungkook:
Și uite așa am luat cu toții masa împreună. Yoonji , în loc de a ne duce în cantină să mâncăm , ne-a dus într-o sală de muzică pe care nu o folosește nimeni. Aparent ea și prietenii ei au ceva legături cu proful nostru de mate , domnul Kim. Eu a trebuit să fac cunoștință cu prietenii ei , Yeonjun , Beomgyu și Huening Kai ,iar ea a trebuit să facă cunoștință cu Soobin și Taehyun. Ironic sau nu , în afară de Taehyun , toți erau mai înalți decât noi , deși noi suntem mai în vârstă decât ei. Oricum... ne-am așezat toți frumos la masă ,cu mâncărica în față și...am început să povestim.
-Deci, începe Huening Kai care părea să fie un pic mai îndrăzneț, ce coincidență că suntem vecini ,nu?
-Suntem vecini? întreb eu care chiar nu știam.
-Numai acum afli ? zice Taehyun sarcastic.
-Credeam că nici tu nu știai până acum câteva minute când ți-am spus noi , îl dă de gol Beomgyu.
-Wow ,credeam că numai tu nu ești atent la detalii , face mișto Yoonji de mine și începe să râdă.
Roșesc de la rușine și de la faptul că Yoonji avea cel mai adorabil râs din lume. Brusc s-a făcut liniște, până când Yeonjun a decis să ne întrebe altceva:
-Și...cum de v-ați mutat?
-Păi... încep eu să spun ... fratele nostru cel mai mare ,Jin , și-a găsit un serviciu bun ca medic rezident aici , așa că am decis să ne mutăm cu toții împreună.
-Voi cum de locuiți împreună vis-a-vis de noi? îi întrebă Soobin pe ei.
-Avem un fel de frăție cu cel mai bun prieten al nostru împreună cu fratele lui, răspunde Yeonjun.
-Locuiește și Yoonji cu voi? întreb eu curios .
Într-un fel îmi doream să zică da ,ar fi fost minunat să o am și pe ea ca vecină.
-Nup ,spune ea în timp ce își desfăcea cutia de cafea cu lapte.
-Atunci , Yoonji-noona , cum de te cunoști cu băieții , adresează Taehyun întrebarea care îi face pe cei trei colegi de-ai lui de clasă și și pe Yoonji să se oprească pentru o secundă.
- Sunt foarte apropiată de cel mai bun prieten al lor,spune zâmbind.
Brusc mi-am amintit de băiatul foarte frumos de azi de dimineață.
-Ești iubita lui Yoongi ,sau nici chiar așa de apropiată? o întreb eu cu ochi mari.
Brusc s-a înecat cu cafea și a început să tușească.
-Ce-i asta ? Interogatoriu sau prânz? spune tăioasă.
Era rece . Mi-au spus alți colegi că această colegă de bancă era fata care le-a dat reject la toți băieții care i-au cerut întâlniri ,dar pentru un motiv sau altul a început să mă facă să mă simt confortabil în jurul ei. Ce se întâmplă cu mine?
.
.
.
Notă : cum vi se pare? Vă doresc o zi ! Cu multă iubire ,Autor-kun 💜

Hate?-Yoonkook mafia auUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum