1-Casă nouă , vecini noi

216 18 10
                                    

Jungkook:
Fiecare sfârșit vine cu un nou început ,nu? Ei bine , în momentul acesta mă aflu într-un moment decisiv al acestei vacanțe de vară. Mai sunt doar două zile de vacanță ,iar apoi încep un nou an școlar , respectiv clasa a 11-a. În urmă cu câteva zile am împlinit 18 ani ,iar ieri mi-am luat carnetul de condus. Azi se încheie un capitol din viața mea și a fraților mei . Am decis ca la finalul vacanței de vară să ne mutăm din casa părintească din Gwangju în Seul într-o vilă. De ce am decis acest lucru ? Tata a decis să lase afacerile familiei pe umerii noștri pentru că , aparent , "suntem șase tineri deștepți și capabili " ,dar mă cam îndoiesc. Acum mă aflu în mașină pe locul din față pentru că ,aparent , frații mei au încredere în mine să conduc. Pe locul din dreapta se află fratele meu mai mic , Taehyun, care schimbă posturile de radio . Celălalt frate mai mic al meu , Soobin , stă în spatele meu și așteptată ca Jin ,cel mai mare copil al familiei , să se întoarcă în mașină împreună cu iubitul său , Tae-hyung.
-S-au întors, spune brusc Soobin când cei doi porumbei deschid ușa.
-Yeey ,putem să ne pornim la drum , spunem eu și Taehyun în sincron pentru că tot cheful a dispărut din cauza așteptării.
După cam zece minute de când ne-am pornit , Jin spune ceva ce a cauzat mașina să se oprească:
-Kookie , unde-i Hobi?
Mi-am și tras o palmă. Nu pot să cred că mi-am uitat fratele acasă! Ba mai mult,nu pot să cred că fix pe el l-am uitat acasă. Îmi iubesc fratele și e efectiv raza de soare a familiei,dar niciodată , NICIODATĂ, nu trebuie să faci ceva ce l-ar enerva pentru că s-ar putea să omoare pe cineva. Și uite așa am început cu stângul toată această operațiune.
.
.
.
Yoongi:
Vacanța de vară nu e tocmai un timp pentru a fi productiv. Mă aflam la mine în cameră , întins pe jos sub aerul condiționat și înconjurat de cei mai buni trei prieteni ai mei , Yeonjun, Beomgyu și Huening Kai care mâncau pizza în timp ce se jucau pe telefon. Mă ridic să-mi iau și eu o felie de pizza .
-O ,wow , încă trăiești ! Ai stat atât timp în poziția aia că am crezut că ai murit deja de hipotermie , spune sarcastic Yeonjun.
M-am pus înapoi pe spate arătându-i degetul mijlociu în același timp. Noi patru stăm în aceeași casă de ceva timp și , deși fiecare are o cameră proprie ,de fiecare când comand pizza toți trei stau la mine în cameră. Nu că m-ar deranja compania lor ,doar îi iubesc pe toți foarte mult chiar dacă nu le zic niciodată asta,dar îmi place să petrec timp și singur. Brusc , Beomgyu mă prinde de picior și îl zgâlțâie. Eu mă uit urât la el.
-Ce-ți trebuie ? îl întreb eu rece.
-A luat cineva casa de vis-a-vis? întreabă el uitându-se spre geam.
-Cred că da ,de ce? răspund eu văzând că toți se uită spre fereastră.
-Uită-te singur ,spune Kai întoarcându-mi capul spre fereastră.
A trebuit să mă ridic în picioare să văd de fapt de ce erau fascinați băieții. În fața porții de la casa de alături se aflau 6 tipi tineri ,dar nici un părinte cu ei.
-Crezi că e o frăție? mă întreabă Yeonjun .
-Poate e o nouă mafie în oraș? spune Beomgyu.
-S-ar putea să fie doar frați ,spune Huening Kai încercând să pară optimist.
Noi patru împreună cu fratele meu , Namjoon , și iubitul său , Jimin , formăm o mafie a cărei tradiție a fost împărtășită din bunic în nepot timp de 6 generații. Normal că nu acționăm singuri ,ci avem mai mulți asociați. Bunicul nostru a unificat toate cele trei mafii din Seul în urmă cu 50 de ani , când era de vârsta lui Namjoon , așa că mai avem 10 membrii asociați în celălalt capăt al orașului și suntem singura mafie din Seul. Dacă și vecinii noștri ar fi dintr-un grup , s-ar putea să existe un mic război între noi. Cartierul în care trăim noi este plin de oameni implicați în tot felul de infracțiuni ,care nu au fost prinși niciodată. Să fie mutarea lor aici ceva doar din coincidență? Presupun că om trăi ș-om vedea... Până atunci presupun că doar o să apreciez priveliștea . Băieții par frumoși...
.
.
.
Notă:Cum vi se pare? Are potențial? Spune-ți-mi părerile voastre și dacă ați vrea să vedeți în mod special în același carte . Cu multă dragoste, Autor-kun 💜.

Hate?-Yoonkook mafia auUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum