Yoongi:
Nu am putut dormi toată noapea. Fiind Yoonji m-am apropiat mult de Kookie de când a început școala și nu vreau să stric nimic . Am îceput încetul cu încetul să îl simpatizez și nu știu dacă sunt în stare să îmi arunc deja sentimentele pentru el ... Oricum , m-am ridicat la șase din pat în speranța că o să-l întâlnesc de dimineață cât timp el e la alergat. Planetele s-au aliniat și l-am văzut. Părea trist ,stătea cu capul ațintit în pământ ,nici nu alerga ,doar se plimba . Am fugit înspre el și l-am luat de mânecă fără să zic nimic . S-a întors instinctiv înspre mine cu ochii defocusați ,dar ,odată ce a făcut contact vizual cu mine , nici nu a putut să îşi ia ochii de pe ai mei.
-Jungkook , îmi pare rău! am zis fără să mă gândesc.
Jungkook s-a întristat. Mi-a luat mâna de pe el , s-a uitat la ea și apoi a lăsat-o încet jos .
-De ce îți pare rău , Yoongi ? Nu-i ca și cum eram apropiați ca să îmi zici . Îmi pare totuși rău că acum sigur nu o să putem fi apropiați .
Jungkook își pune căștile în urechi și fuge de acolo . I fucked up. M-am dus trist spre casă să mă pregătesc pentru școală . Mi-am luat uniforma , mi-am pus peruca și pentru că nu mă simțeam destul de frumos am decis să fac un machiaj mult mai evident decât pe cel pe care îl am de obicei. Mi-am pus lentilele de contact, m-am încălțat și am mers mai devreme la școală. Nu vreau să vorbesc cu Namjoon azi . Într-un fel îl învinuiesc pentru faptul că nu o să pot fi apropiat de Jungkook.
În timp ce mergeam spre școală am dat de Jungkook care se lega la șireturi. De obicei merge cu restul fraților la școală,de ce azi merge pe jos și singur? Inițial nu am vrut să mă bag în seamă,dar apoi mi-am amintit că sunt Yoonji nu Yoongi acum. Am stat lângă el fără să zic nimic și ,când am văzut că era gata cu legatul șiretului , i-am întins mâna să-l ridic.
Jungkook mă observă și zâmbește . Mă ia de mână și îl trag în picioare. Văd că se uită la mâna mea un pic și apoi înapoi la mine și zâmbește.
-Yoonji ,e cumva o modă să îți faci unghiile cu ojă neagră și să ai o margaretă pe inelar? spune în timp ce mergeam spre școală.
Atunci mă lovește faptul că și atunci când eram Yoongi s-a uitat la unghiile mele și că aveam același stil.
-Sau ar trebui mai bine să mă adresez ție cu ... Yoongi?
.
.
.
Notă:Care a mai așteptat ca Kookie să știe adevărul? Cu multă dragoste Autor-kun
CITEȘTI
Hate?-Yoonkook mafia au
Teen FictionMin Yoongi face parte dintr-o bandă, așa că atâta timp cât e în public joacă rolul lui Min Yoonji , o fată de liceu cu o personalitate puțin rece. În clasa a 11 , un nou coleg vine în clasa lui ,Jungkook care face și el parte dintr-o bandă . Cum se...