Kyungmin'in evine geldiklerinde, ailesi de diğer yetişkinlerle birlikte meydanda olduğu için ev boştu. "Hadi Jungwon söyle bakalım. Nasıl kurtuldun?" Jungwon derin bir iç çekti. Kaçışı yoktu, anlatacaktı. "O vampir, beni öldürmeye çalışmadı. Evime getirdi ve gitti." Kyungmin tek kaşı havada baktı Jungwon'a. "Nasıl yani? İyi de bu imkansız." Jungwon oturduğu yerden kalktı. "İmkansız falan değil, basbaya beni kucağına aldı ve adını söyledi. Sonrada evime getirdi ve gitti." Kyungmin, onun elinden tutup tekrar oturmasını sağladı. "Tamam bi sakin ol. Sadece inanması güç bir şey bu tamam mı?" Jungwon elini tutan ellerden kurtuldu. "İnanmıyor musun yani?" "Hayır hayır, öyle bir şey demedim."Aralarında oluşan sessizlik Jungwon'u gererken Kyungmin merakla konuştu. "Adı neymiş peki?" Jungwon ilk başta ne dediğini anlamasa da sonra çözmüştü olayı. "Jay olduğunu söyledi." O sırada kapıya vurulma sesleriyle Kyungmin bir şey demeden ayaklandı, Sunghoon'du gelen.
Üçlünün oturduğu koltukta sessizlik hakimdi, evin geri kalanında olduğu gibi. "Heeseung hyung daha iyi mi?" Soru, Kyungmin'den geldi. Sunghoon basitçe kafa salladı. "Hyung sorun ne?" Jungwon, Sunghoon'daki gerginliği fark etmişti çoktan. Sunghoon derin bir iç çekti önce, cebinden bir kağıt çıkartırken başladı sözlerine. "Jungwon, tanıştığın vampir... Sandığın kadar iyi değil sanırım." Jungwon kaşları çatık şekilde aldı eline kağıdı. Kyungmin'de çenesini Jungwon'un omzuna koyup okumaya çalışıyordu o sırada. "Savaşı başlatan, masumları feda eden kişi yaşamayı hak etmez." Kyungmin seslice okuduğunda Jungwon olayı anlamaya çalışıyordu. "Jay'le ne ilgisi var bunun?" "Heeseung onu görmüş." Jungwon, elindeki kağıdı Kyungmin'in eline bırakırken yanağının içini ısırmaktan kendini alamadı.
"Yani aslında, biz ona saldırdık diye öldürmüş olmalı." Kyungmin, düşüncelerini söylerken Sunghoon girdi araya. "Savaştan kastı ne? Hepimizi öldürecekler mi yani?" Jungwon kafasını salladı, bilmiyordu hiçbir şey.
Üçü akşam olana kadar oturdular birlikte. Kasabadaki yetişkinlerden birkaçı hala sokaklardayken Sunghoon ve Jungwon'da evlerine döndü.
Jungwon, evine girdiğinde burnuna keskin bir koku doldu. Tanıdık bir koku. Odasına girdiğinde koku daha da çoğalmıştı, yatağındaki bedende bu kokunun bizzat sebebiydi.
Kalbi hızlı atmaya başladı Jungwon'un. Yatağında oturan sarı saçlı vampir onu izliyordu. Sonra fısıltı gibi çıkan bi ses duyuldu. "Korkma benden." Ayaklanan vampir kendisine doğru gelirken ilk günkü korkuyu hissetti Jungwon, belki bugün olanlar yaşanmasaydı böyle hissetmeyebilirdi. Geri geri giderken sırtı duvarla buluştu, Jay ise artık çok yakınındaydı. Elinin arkasını Jungwon'un yüzünde gezdirdi. Jungwon ise nefesini tutmuş ve gözlerini kapatmış olacakları bekliyordu, kendini titremekten de alıkoyamıyordu.
Jungwon zar zor yutkunurken Jay, elini onun omzuna koydu. "Neden benden korkuyorsun?" Jungwon gözlerini zorla araladı, konuşacak cesareti kendinde bulamıyordu. Jay kendisine böyle bakarken de bir şey yapmadan durmak onu daha da geriyordu. "Sen... sen birini öldürdün." Jay hafif geri çekildi. "Zalim birini, ölmeyi hak eden birini öldürdüm. O gece benim yerime bir başka vampir olsaydı yaşar mıydın sanıyorsun? O adam seni ölüme yollamıştı Jungwon." Jay cümlelerini sıralarken gözünü ayaklarına dikmiş olan genç, artık biraz daha az korkuyor gibiydi. "Bizi oraya yollayanın o olduğunu nerden biliyorsun?" Jay'in yüzünde yandan bir gülüş belirdi. "Sabah evine gelen çocuğu takip etmem yetti diyelim, beni ayaklarıyla götürdü oraya. Eh konuşmalarını da dinlemiş oldum biraz." Eli bu sefer Jungwon'un saçlarının arasına girdi. Jungwon bütün vücudunda bir kasılma hissederken konuştu. "Sabah evimde miydin?" Saçlarını okşarken cevapladı onu Jay. "Sabaha kadar diyelim."
Jungwon en sonunda saçlarının arasındaki eli ittirdi ve hızlıca çıktı odasından. Kendini mutfakta bulurken bir bardağa su doldurdu ve kafasına dikti. Sabaha kadar bir vampir odasında kalmıştı, şimdi ise odasında bir vampir vardı. Hem de büyükbabayı öldüren vampirle aynı kişiydi. Midesi kasılırken bir bardak daha su koydu ve eline alıp tezgaha yaslandı. Ne biçim bir şeyin içine düşmüştü böyle...
__________________
evettt yeni bir bölüm daha bitti
nasıl buldunuz?
açıkçası kontrol etmedim
umarım sevmişsinizdir
mei kaçar efendim ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my night guest - [jaywon] ✔
Fanfiction"...insanlar vahşi ve vicdansız yaratıklar, birbirlerini öldürmekten de asla çekinmiyorlar." Her şey geceleri Jungwon'un balkonundan gelen misafirle başladı.