FlashbackYabancı, yerde yanan ateşe ve yanan bedene yaklaştı. Kokusundan bir insana ait olduğunu çok net anlamıştı ama içinde tuhaf hisler vardı. Ona buraya gelmesini söyleyen tuhaf hisler... Öylece dururken bir ses yankı yaptı kulaklarında. "Diğer yarını kurtar." Dün gece de duymuştu bu sesi. Sonrasında ise her şey isteği dışında oluştu. Bütün vücudu koruma içgüdüsü ile dolarken kendisini yanan bedeni kurtarırken buldu. Halbuki bunu istememişti, bir insanın yanan bedenini kurtarmayı asla istemezdi. O an ise düşünme yetisini kaybettiren bir şeyler olduğu kesindi.
Önce yanan ateşi söndürdü ve bedeni, ilerideki dereye sokup çıkarttı. Her yeri yanık izleri ile dolu ve yüzü bile tam olarak tanınmayan bedeni seyretti derenin kenarında. Nefes alıyordu, oldukça yavaş ve sanki bir sonraki nefesi ciğerlerinde olmayacakmış gibi. Belli belirsizdi kalp atışları da, iç acıtan bir görüntüydü ve içinden kopan bir şeyleri çok net hissediyordu ve bu canını belli belirsiz yakıyordu.
İçinde hissettiği acıyla onu kurtarma isteği ile doldu. Bunun içinde yapması gereken tek bir şey vardı. Düşünmedi o da, düşünseydi yapmazdı. Düşünebiliyor olsa da bedenine hakim olamıyordu zaten. Hafif kızarmış boyna yöneldi önce, kokusu içinin huzurla kaplanmasını sağlamıştı. Sonra sivri dişlerini yandığı için kırmızı olan boyna geçirdi yavaşça. İçinde hissettiği duygu yeniydi, sanki tekrar nefes alabiliyor gibiydi. Gözleri kırmızının en parlak tonlarından birine büründü ve vücudu titredi. Bütün vücudunu dolaştığından emin olduğu tuhaf hisle geri çekildi.Derin nefesler alıp verirken hala cansız gibi kollarında yatan bedene göz attı. Olanları sindirmesi ve vücuduna tekrar söz geçirebilmesi yaklaşık beş dakikasını almıştı.
Dizlerinde yatan bedeni ittirip ayaklandı korkarak. "Hayır, yapmamalıydım, bunu yapmış olamam..." Pişmanlık anında bütün vücudunu sararken az önceki hisleri pişmanlığın arkasına saklanmıştı. Onu orada bırakıp kaçmak ve yaptığını reddetmek istiyordu ama bir yanı da bunun yanlışlığını yüzüne vuruyordu. Çaresizce bedeni kollarının arasına aldı. İstemsizce yüzünü buruşturdu, sanki ona dokunduğunda canını acıtıyor gibiydi. Adını bile bilmediği bu bedenin, yüzünde bir acı ifadesinden çok huzurlu bir uyku çekiyormuş ifadesi vardı oysaki...
Bilgelerin ona anlattığı kadar biliyordu yabancı, ruh eşi olayıyla bağlantısı olmalıydı. Adını bile bilmiyordu onun , sezgileri ise şimdiye kadar bu denli açık şekilde gelmemişti ona. Yeni bir duyguydu, yeni bir kişiye özeldi. Ve bu kişi insandı, diğer her şeyin önüne geçip gururuna yediremediği de tam olarak buydu zaten. Kendisini bir insana bağlamıştı.
Orada öylece durmanın manasız olduğunu düşündü. Ne kadar istemese de bir çırpıda kollarına aldığı bedenle yaşadığı yere doğru gitmeye başladı. Diğer vampirlerin yaşadığı gibi ağaç tepesindeydi evi. İnsanların vahşice düşüncelerine böyle çözüm bulmuş ve kuşlar gibi ağaçlara yuvalar yapmışlardı. Bazen kendi aralarında dalgasını geçerlerdi bunun, eğlenceliydi. Son zamanlarda pek eğlenebiliyor oldukları söylenemezdi gerçi. Bir sürü kişi kayboluyor ve ölüyordu.
Kucağındaki bedeni yatağına bıraktıktan sonra son bir saatte yaşadıklarını sorguladı kendisi de. O, Lee Geonu, asla yapmam dediği bir şeyi yapmıştı. Elini, suratına sürtüp kendi kendine söylendi. Bir insana bağlamıştı kendini. Ruhlarının bağlı olması yetmiyor gibi bedenlerini de bağlamıştı. Bu zamana kadar nefret ettiği bir varlığa bağlamıştı kendini. Sinirlendiğini hissetti, kendineydi bu sinir. Pişmanlık ise yaptığı saçmalık içindi, sezgilerinin esiri olmak onu zayıf gösterirdi. Sözü dinlenen birinin zayıf görünmesi de onu bulunduğu konumdan aşağı çekerdi. Geonu, gibi güçlü ve onurlu bir vampirin ise son isteği bile bu olmazdı.
____________________________________
lee geonu
bilgisayardan yazdım bölümü
ve sanırım yazmayı unutmuşum paslanmışım baya
istediğim gibi oldu mu ya da sizin beklediğiniz gibi oldu mu
bilemiyorum ama şimdilik bu kadar sanırım
neyse evet hayatınız nasıl gidiyor görüşmeyeli?
benim biraz problemli ama çözmeye başladım sanırım
herkese güzel günler diliyorum gitmeden
mei kaçar~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my night guest - [jaywon] ✔
Fanfiction"...insanlar vahşi ve vicdansız yaratıklar, birbirlerini öldürmekten de asla çekinmiyorlar." Her şey geceleri Jungwon'un balkonundan gelen misafirle başladı.