6

1.4K 201 180
                                    


  Jungwon, daha sakin şekilde odasına çıktığında Jay, yatağında oturmuş yerdeki halının desenlerini izliyor gibi görünüyordu. Jungwon'u fark ettiğinde oturduğu yerde dikleșip boğazını temizledi. "Hiç gelmeyeceksin sandım." Jungwon istemeyerek de olsa biraz da korkuyla aralarına mesafe bırakarak oturdu yatağa. "Neden geliyorsun odama?" Jay tavana bakıp düşündü, verecek iyi bir cevao arıyor gibiydi. "Yanlış anlama ama dürüst olacağım çünkü lafı çok uzatmaya gerek yok. Dikkatimi çekiyorsun, sanki sende beni çeken bir şeyler var gibi." Jungwon koskoca vampirin, kendisinin önünde nazikçe ve utana sıkıla kurduğu cümleleri gözlerini büyüterek dinledi. "Jungwon, benden korkmana gerek yok. Bak nasıl oldu bilmiyorum tamam mı? Ama bir şekilde seni görünce nefes alıyor gibi hissetmeye başladım-" Jungwon eline uzanan vampiri ittirdi ve ellerini sallayıp gözlerini kapatarak telaşla konuştu. "Dur, dur lütfen sus. Sana inanmıyorum ve evimden çıkıp gitmeni istiyorum." Oturduğu yerden ayaklandı. "Eğer o adamı öldürmeseydi bu dediklerin bir şeyler ifade edebilirdi ama sen birini ölürdün Jay. O yüzden git buradan."

   Jay de ayaklandı onun gibi ve tam karşısında durdu. "Anlamıyorsun değil mi? Bizim için ölümü hak eden kişinin ölmesinde bir problem yoktur Jungwon. O adam ise seni ölüme yollayan kişiydi, anlatabiliyor muyum? Benip yerimde aç ve gözü dönmüş bir vampir olsaydı veya insanlardan ölesiye nefret eden bir vampir olsaydın sen çoktan ölmüştün!" Kendisine bağırıp sinirle bakan Jay'e karşı Jungwon'da sinirlenmişti. "Ne demeye çalışıyorsun?! Adamı benim yüzümden mi öldürdün, benim için birini mi öldürdün yani?! Tebrik mi etmem gerek seni şuan!?"

   Güçsüzce vurulduğu belli olan kapı sesi yankılandı o an evde. Jungwon kapıya bakmak için hareketlenirken Jay'de konunun burada kapanmadığı ile ilgili bir şeyler söyleyip balkon kapısından çıktı.

   Jungwon bitkince kapıyı açtığında ileri doğru ittirilmesi ve birkaç yetişkinin içeri girmesi bir oldu. Şaşkınca onlara bakıyorken arkalarından giren Kyungmin pişmanlıkla bakıyordu Jungwon'a. Evin odalarına göz atan yetişkinlerden gözünü alıp Kyungmin'e baktı Jungwon. "Ne oluyor?"  Kyungmin dişlerinin arasında eziyet ettiği dudağını serbest bıraktı. "Biz konuşurken, evde Daniel'da varmış. Bilmiyordum Jungwon, yemin ederim haberim yoktu. Yan odadan dinlemiş her şeyi. Annemler gelince de her şeyi tek tek anlatmış. Ben anlattığını fark edince müdahale etmeye çalıştım ama-" Jungwon derin bir nefes verdi ve Kyungmin'i, omzuna dokunarak susturdu. "Tamam sakin ol, ne düşünüyorlar ve ne yapıyorlar şuan tam olarak?" Odalarda bir şey bulacakmıș gibi dolanan üç kişiye bakarak konuşmuştu. "Vampirin seni lanetlediğini düşünüyorlar, nasıl bir inanışları var elin değilim ama yarın bir büyücü çağıracaklarını söylediler."

   Karşı koyarsa her şeyin daha da kötü olacağını bildiği için oturarak herkesin evinden gitmesini bekledi Jungwon. Hepsi de ona bir şeyler zırvalayıp çıkmıştı evden. Jungwon'un onları pek taktığı yoktu doğrusu. Hafif dağılmış olan odasına girdi ve yatağına yattı. Yastığından burnuna dolan güzel koku uykusunu getirmeye yetmiști. Üzerindeki battaniyeye daha da sarınırken kolayca uykuya daldı o gece. Uyku ve uyanıklık arasındaki o çizgide ise saçlarını okşayan eli az çok hissetmişti.

_________________

daniel

selammm gece gece bölüm atıyorum ya neyseumarım sevmişsinizdirmutlu günler ve güzel geceler dilerim~mei kaçar ~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

selammm gece gece bölüm atıyorum ya neyse
umarım sevmişsinizdir
mutlu günler ve güzel geceler dilerim~
mei kaçar ~

my night guest - [jaywon] ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin