Herkese merhaba. Öncelikle kitap hakkında ufak bir bilgilendirme yapmak istedim. Baş karakter Stray Kids'ten veya idollerden değildir. Benim oluşturduğum var olmayan bir karakter. Bunun yanında Stray Kids ve başka idoller veya kdrama karakterlerini görebilirsiniz. Ama her gördüğünüz isim onlardan biri değil. Bazıları benim kendi oluşturduğum karakterler. Bu yüzden diğer idolleri veya karakterleri bilmek zorunda değilsiniz. Hikaye akışında gerekli betimlemeleri yapacağım. Ek olarak kitabı kurgusu için okumanızı tavsiye ederim. Grup veya shipleriniz için değil.
Hikaye Güney Kore, başkent Seul'de geçiyor. Bu sebeple Kore kültürüne ait ögeler var. Açıklamak adına notlar ekleyeceğim. Ama eğer atlarsam veya anlaşılmazsa yorum atarak sorabilirsiniz.
*Kitapta küfür, şiddet, cinsellik, kan, ölüm gibi ögeler vardır.
**Hikaye grup shiplerini içermemektedir.
Hyung: Güney Kore'de erkeklerin kendilerinden yaşça büyük bir erkeğe seslenirken kullandıkları saygı eki.
Nuna: Güney Kore'de erkeklerin kendilerinden yaşça büyük bir kadına seslenirken kullandıkları saygı eki.
Unni: Güney Kore'de kadınların kendilerinden yaşça büyük bir kadına seslenirken kullandıkları saygı eki.
Oppa: Güney Kore'de kadınların kendilerinden yaşça büyük bir erkeğe seslenirken kullandıkları saygı eki.
Bu ekleri Türkçe'deki ağabey/abla gibi düşünebilirsiniz ama tam anlamlarını karşılamıyor.
***Korecede ilk hece soy isimdir. Soyisimler çok yaygındır. Bu nedenle çoğu zaman akrabalık belirtmez.
****Bilmeyenler için;
STRAY KIDS GRUP TANITIMI:
Stray Kids Güney Koreli erkek müzik grubu. 8 kişiler. Grup, liderleri tarafından oluşturuldu. Şarkıları ve dansların kareografilerini kendileri yapıyorlar.
Bang Christopher Chan
Lider
32 yaşında.
Prodüktör, rapçi, dansçı, vokalist, söz yazarı.
Grubun yapımcı ekibi olan 3Racha üyesi.
Avustralyalı.Lee Know (Lee Minho)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZ KURT
FanfictionHayatını gizli saklı, bir maskenin ardında yaşıyordu genç kadın. Hayatını birilerinden saklanarak, onlardan daha güçlü olmak için ailesini karanlık köşelerde seyrederek geçirmişti. Sabırla o gücü ezeceği günü bekliyordu. Hayat ki, onu bu süreçte def...