Heyhoi lieve lezers!
Ik houd nooit zo van lange inleidingen bij boeken of verhalen, omdat ik altijd graag wil beginnen met het lezen van het verhaal. Daarom houd ik het dus lekker kort.
Super leuk dat je begonnen bent met mijn verhaal te lezen! Dat waardeer ik -oprecht!- heel erg. Ik hoop wat van je te horen, ook al is het maar een kort (privé) berichtje. Dat kan bestaan uit een tip voor mijn verhaal, maar het mag natuurlijk ook iets anders zijn. Mijn chat staat altijd voor íédereen open!
Natuurlijk hebben we ook nog de stille lezers: ik hoop dat die ook heel erg genieten van dit verhaal. Veel plezier met het lezen!
Ook nog iets over het stemmen op een hoofdstuk of een berichtje bij een hoofdstuk achterlaten: ik waardeer het écht heel erg als dat gebeurt, want gegarandeerd dat ik dan gelijk een grote lach op mijn gezicht krijg. Natuurlijk moet je je niet verplícht voelen om dat te doen, dus dat zal ik je zeker ook niet vragen. Het is al super fijn als ik zie dat mensen dit verhaal lezen, ook hier word ik super vrolijk van.
Dan even de huishoudelijke mededelingen: de hoofdstukken verschillen zo af en toe een beetje qua lengte. De één zal dus bijvoorbeeld iets langer zijn dan de ander. Ik heb wel een minimum aantal woorden voor een hoofdstuk waar ik me áltijd aan houd, dus je hoeft zeker geen hele korte hoofdstukjes te verwachten!
En dan nog iets het publiceren van de hoofdstukken: ik probeer zo vaak mogelijk hoofdstukken online te zetten. Soms heb ik dagen dat ik niet op mijn telefoon zit. Dan kan ik dus ook geen hoofdstukken online zetten, maar daar zijn genoeg oplossingen voor om wél dit verhaal te kunnen updaten.
Oh, de inleiding is toch iets langer geworden dan ik had verwacht. Het is in ieder geval wél heel erg fijn dat je dit helemaal hebt gelezen!
Veel plezier,
en ‘treat people with kindness!’Heel veel liefs,
xxTPWKx
JE LEEST
verborgen verhalen - HS
Fanfiction"Eindelijk heb ik je gevonden," zegt hij zacht in mijn haar. Hij slaat zijn sterke armen nog steviger om me heen en hij houdt me goed in zijn greep. "Nice to meet ya..." ----- Een fanfictie vol met vriendschappen en verraad, met een meisje genaamd N...