8.Bölüm: Bu nasıl bir kafa?

30 8 42
                                    

Medya:Bölüm şarkısı

Merhabaa benim en sevdiğim okurlarım, nasılsınız?
Oy verip , harika parmaklarınızla harika yorumlar yaparsanız bende çok iyi olurum mdmdmd.

İyi okumalar arkiler ♥.

***

Yeni bir not , yeni bir gün... Çocuklarla konuşmak için kafede buluşma kararı aldık. Millet dersleriyle, monoton ve sıkıcı geçen hayatıyla ilgili sohbet eder , biz ne yapıyoruz? Tam anlamıyla bindik bir alamete , gidiyoruz kıyamete. Bir takım ruh hastası , buzdolabı kaçıklarının bizden istediklerini yapıyoruz Amaçç?? Cidden amaç ne , niye bu kadar dipte hissediyorum kendimi. Ahh lanet buzdolabı.

"Peki oraya gidecek miyiz?"
"Oraya gitmek istemiyorum. Ama bunu bize kimin veya kimlerin ne amaçla yaptığını öğrenmek istiyorum. Sonra o buzdolabı olacak iti onların kafasına rahatlıkla geçirebileceğim." buzdolabına it demem haricinde bir sorun yok.
"Kumsal haklı , bugün bu iş bitecek! Ve biz bu saçma olayların içinden çıkacağız."
İçimde garip bir his bu işe daha da çok batacağımızı söylese de ,
ona kulak asmak istemedim.
"Pekala dediğiniz gibi olsun . Saat kaçta çıkacağız evden?"
"Onbir buçuk gibi çıkalım toplanır gideriz."

Eve geri döndüğümüzde, kapıda şaşkın bakışları üzerimizde olan ,bir adet annem vardı.
"Siz, ikiniz, yani sen ve o. Abin ve sen. Berkay ve kardeşi."
"Anne,  kardeşlik bağlarımızı güçlendirmek adına bir tören falan yapıyorsun da, bizim mi haberimiz yok? "
"Ne saçmalıyorsun gene kız. Aynı ortama iki dakika duramayan , ikinci dakikanın sonunda ortalığı harman yerine çeviren siz , bir haftadır birbirinizden ayrılmıyorsunuz. Ne haltlar dönüyor burada?!"
S*çtı cafer bez getir. Gelirken suda getir susadım çünkü.
"Aaa anne sen değil miydin , tek isteğim normal kardeşler gibi olun diyen."
"Yani bu mu başka birşey yok değil mi?"
"Ah tabiki de yok , ne olacak başka."
Asla bir buzdolabı tarafından günün yirmi dört saati rahatsız edilip , saçma notlarla hayatımızı kontrol etmelerine izin vermiyoruz .  Asla!!!

Berkay la aynı anda telefonlarımıza gelen bildirim sesleri sonucu ,ardanın açtığı değişik grupla karşılaştım.

Arda,"Kod Adı : Buzdolabı" adlı grubu oluşturdu
Arda sizi ekledi

Doğu: Lan ben sana bulaşıkları topla demedim mi ?

Arda: Şu başımıza gelen olaylara bak , adam bana hala bulaşık diyor.

Doğu: Olum bak beni ayar etme, bide sana bulaşıkları topluyorsun diye ayrı para ödüyorum .

Orangutan Yumurtası Berkay: Bu nasıl bir kafa.

Ceydaşkım: Helüü ben geldiğmm.

Orangutan Yumurtası Berkay:

Orangutan Yumurtası Berkay:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kod Adı : BuzdolabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin