3.Bölüm: Buzdolabından 1 yeni mesajınız var

42 9 16
                                    

Nasılsınız benim çok değerli okuyucu arkilerim?
Saolun bende çok iyiyim djwkwkwb.

İyi okumalar...(◍•ᴗ•◍)

***

Gecenin üçünde kim sokaklarda dolaşır ki , aaa ayıp ediyorsunuz tabikide ben. Çünkü niye olmasın, belki kafayı yedim. Akşam mutfağa su almak için çıktığımda birazda acıkmış olabilirim . Buzdolabını karıştırırken üst kısma sıkıştırılmış bi kâğıt parçası gördüm. Sandım ki garanti belgesi , kullanım kılavuzu vesaire. Bide baktım diyor ki, "Gece saat 3'te dediğim yere gel." Sen kim köpek ben senin ayağına gelirmiyim dedim, sonra gelirmişim bunu öğrendim. Acaba hangi manyak bu kağıdı oraya koydu . Kafalarda bir milyon baloncuk , dur lan o değildi.

Bende dedim ki belama yürürken niye tek gideyim.
Yanıma en yakın arkadaşım ceydayı da almalıyım.
"Kumsal artık gecenin bu saatinde dışarıda ne aradığımı söyleyecek misin? Dur tahmin edeyim belamızı arıyoruz demi."
"Doğru tahmin." Elimdeki notu ceydaya gösterip olanları anlattım. Ve bana hayal gücümü zorlayacak birkaç milyon hakaret etti.
"Buzdolabına konmuş notu kim ciddiye alır, hayır aldın madem niye mal gibi orda denilenleri yapıyorsun .
Ya biri evde olmadığımızı anlarsa ? Ya burda bizi kıyım kıyım doğrarlarsa.Kumsal bak doğruyu söyle kızmayacağım burda ne işimiz var?"
"Seni organ mafyasına sattım , biliyorsun para kazanmam lazım. Sende en yakın arkadaşım olduğuna göre bi işe yara dedim."
"Çok komik." dedi göz devirerek.

Adrese bakıp doğru yere geldik mi diye kontrol ettim. Galiba doğru yerdeyiz ama bizi çağıran kişi kim?
Ve nerede? Ve bizi ne için çağırdı?

Ceyda kolumdan çekiştirerek
"Kumsal, kumsaal , kumsal diyorum ."
"Ay ne var ,çekiştirip durma ."
"Kumsal karşıdan birşey bize doğru geliyor ."
Dediği yöne bakınca hiçbişi görmedim çünkü miyopum , bu gerekli bilgiyi de niye verdiysem.
Bize gelen şey, yaklaştıkça görüntü netlik kazandı.
Ama keşke kazanmasaydı .
"Umarım gördüğüm şey beynimin bir oyunudur."
"Kumsal elinde birşey var , kumsal o ne.
O elindekini bi taraflarımıza sokucak kumsaaal." hay kumsalına.

Üstünü tamamen kaplayan siyah giysi ve elindekini baltaya benzer ama balta olmayan şeyle son derece korkutucuydu.
Havanın zifiri karanlık ve etrafta kimsenin olmaması bu korkuyu artırıyor. En fazla ne olabilir ki?

 En fazla ne olabilir ki?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Temsili dbjwnwbd)

"Kumsal yaklaşıyor ne yapıcaz."
"Sakin ol ceyda , tamam benim bi fikrim var . Sakinliğimizi koruyarak son hız depar atarak kaçıcaz.KKAAAAÇ LAAANN
GELİYOOOR." dedim ve elele tutuşup son hız koşmaya başladık. Kutu kutu pense oynayacağız ondan .
Böyle durumlarda beynimiz daha az çalışıyor çünkü .

"Kumsal burda ayrılalım hem bak kaç saattir koşuyoruz gitmiştir. " koşmayı bırakıp nefes nefese arkama baktım birşey gözükmüyordu . Ta ki köşeyi dönmekte olan ruh hastası herifi görene kadar.

"Ceyda sizin ev buraya daha yakın koşarak eve git sakın arkana bakma eve gidince mutlaka beni ara."
"T-tamam , sende kendine dikkat et." aynı anda koşmaya başladık . Aradan gecen 10 dakikanın sonunda nefes almak için durdum. Etrafıma baktığımda kimseyi görmemenin rahatlığıyla yürüyerek eve ilerledim.

Eve sessizce girdim ve kapıyı kilitledim . Kapının arkasına yaslanıp yere oturdum. Notu kimin koyduğunu da öğrenemedik. İnsan buzdolabının içine niye not koyarki , bozulmasın diye heralde. Saçmalama kumsal. Önümüzdeki beş yıl boyunca sokağa çıkmayı düşünmüyorum. O ruh hastası psikopat la bidaha yüz yüze gelemem. Odama gitmek için ayağa kalktım.
Ve o anda çalan kapı!
Tür: korku-gerilim
İmbd:9999999999999


(」゚ロ゚)」

Kod Adı : BuzdolabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin