11.Bölüm:Üzümünü Ye Bağını Çöpe At!

18 8 41
                                    

Bu bölüm ZumraAlanka ' ya ithafen yazılmıştır.

Moodumsu ektedir , başka söze gerek yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Moodumsu ektedir , başka söze gerek yok .


Evet arkimsular diyeceksiniz ki bu bölüm neden bu kadar kısa gavatsu?
Uzun bölümü siz yazında okuyalım.
Mmfmdmfmd şaka lan şaka gülün diye.
Bu aralar ilham perilerim aşk acısı çektiğinden mütevellit , kısa bölüm atmak zorundayım.
İlham yok yani , gelmiyor. Yazarınız için ilham duasına çıkabilirsiniz şimdiden tşk öd bb.

Kocaman öpüyorum arkimsular , iyi okumalar...
( ˘ ³˘)♥


***

"Sanırım yolun sonundayız."

Bu arabada bulunan beş kişi, belki farklı cinsiyet , belki farklı kişilik ama aynı dostluk ama aynı sevgi. Belki kurulan hayaller , yaşanacak anılar , ve yenilecek yemekler... Ya hiçbir zaman gerçek olamayacak yada belki bir umut ...

"Pes mi ediyoruz ?"
"Asla!"
"Biz kimiz ?"
"Ne , ne diyorsun berkay ?"
"Birden gaza geldim pardon. Şimdi siz aşağı inip arabayı ittireceksiniz bende doğal olarak sürücü koltuğunda arabayı kontrol edeceğim."
"Komik espri , böyle birşey olmayacak berkay . Ha sen çok istiyorsan buyur in."
"O zaman o hortlakların bizi yemesini bekleyelim ."
"Harika fikir !"
"Eee , ciddi ciddi burda böyle bekleyecek miyiz?"
"Başka bir çözüm yolun yoksa evet ardacığım."
"Karnım acıktı benim ."
"E YUH AMA ARTIK. ÖLECEĞİZ LAN AZ SONRA .
DAHA YEMEK DİYOR . KARIN DİYOR. ACIKMAK DİYOR. ÇILDIRACAĞIM !"
"Burda bize böyle kıçını yırtıp bağıracağına , çık dışarı şunlara bağır birazda.
Belki senin cırtlak sesinden korkar da kaçarlar hıh."
"Nereye gitti bunlar ayol."
"Ben dedim size Berkay'ın o karga sesine dayanamayıp kaçtılar."
"Kesinlikle öyle olmuştur."

Etraf zifiri karanlık , göz gözü görmüyor hep pus . Takipteler ses etme sus.
Aaa tamda durumumuza uyan bir şarkı . Neyse durun konu bu değildi.
"Hiç beklemediğimiz bir anda karşımıza çıkacaklar."
"Kim diyor?"
"Korku filmlerinde olur ya "
"Sence korku filminde miyiz ceyda."
"Ayh kıçım."
"Birşey mi söyledin , duyamadım."
"Yok canım ne diyeceğim."
"Ben dedim size zemzem suyu alalım diye."
"Yani şuan tek sorun zemzem suyumu Arda!?"
"Evet, zemzem suyumuz olsa böyle mi olurduk."
"La havle , la havle."
"Bence havanın aydınlanmasını bekleyelim ."
Bence biz artık ölelim , bir ölemedik çünkü bu nedir ya? Bir tanesi eline almış bir tane balta şizofren gibi bize fırlatıyor , bir tanesinin çocuk parkı fantezilerine oyuncak oluyoruz .Şimdi de bu geyik boynuzlu , at ağızlı bir halta benzemeyen elemanlarla uğraşıyoruz . Deli danalar gibi , biz önde onlar arkada köşe kapmaca oynuyoruz .
Allahım buralarda geberip kalacağız , haberlerde "kanları donduran olay!" başlığının altında isimlerimizi görebiliyorum .

'Şimdi de sizleri hiç görülmemiş ,duyulmamış ve yazılmamış bir haberle baş başa bırakıyoruz . Ev eşyalarının laneti ni duymuşsunuzdur.
Aynalar , televizyonlar , bilgisayarlar ... Peki ya buzdolabı?
Evet sayın seyirciler yanlış duymadınız , 5 gencin hayatını karartan olay , açığa çıktı! Buzdolabının laneti!'
Sanırım bu yıl manşetlerde biz olacağız. Hiç değilse öldükten sonra ünlü olacağım , bardağın dolu tarafindan bakalım birazda.
O bardak sana girsin kumsal. Yaşadığın olaylara bak hala bardağın dolu tarafı diyor.
Susar mısın iç ses?
Susmam , beynini kullan biraz awsu.
Türkiye Cumhuriyeti'nin bana verdiği yetkiye dayanarak , seni iç seslikten men ediyorum!
Edemessinki, zaaaaa . Ağla , kudur , zırla.
Milletin iç seslerine bak , bide benimkine bak.

Gün doğana kadar , hem korkudan hemde ardanın üstüme akıttığı salyalarından uyuyamadım. Diğerleri buffalo sürüsü misali fosur fosur uyuyor , where is the adalet?
Sanki hayatında fosur fosur uyuyan buffalo sürüsü gördün de , boş boş konuşuyorsun yine .
Bana bak iç ses miç ses demem korum kapının önüne , bir sal beni .
"Uyananın lan sabah oldu."
Arabadaki buffalo sürüsü de uyanınca artık yola çıkmak için hazırdık .
Araba en son gitmiyordu , nasıl şimdi gidiyor diye soracak olursanız , sormayın . Gidiyor mu gidiyor , üzümü yiyin bağını da çöpe atın.

"Annem bir sürü mesaj atmış , sana birşey demiş mi ?"
Telefonumu elime aldığımda annemden gelen zilyonlarca mesaj bana selam verdi .
"Ah evet atmış , ama sen sana gelenleri oku telefonum kapanmak üzere."
"Gelirken eve ekmek almamızı ve buzdolabının da hırladığını yazmış."
"Kemik atsın önüne."
Bir dakika hırlamak mı dedi o yoksa ben mi yanlış anladım.
"Ne ? Nasıl hırlıyormuş?"
"Nereden bileyim ben kumsal , gidince öğreniriz."
Bir hırlayan buzdolabımız eksikti , yakında havlamaya başlarsa şaşırmam.



Kod Adı : BuzdolabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin