6.Bölüm

9.6K 400 97
                                    

Keyifli okumalar:)

OY VERMEYİ LUTFEN UNUTMAYIN!

Yazım yanlışlarını yorumlarda belirtiniz:)

Keyifli okumalar:)

Multi açelyanın giydiği elbise

Yazım yanlışlarını yorumlarda belirtmeniz yeterlidir:)

Oy vermeyi lütfen unutmayın:)

"Çilek istemenin sebebi telefonun ekranında gördüğün fotoğraf mı" tamam bu cümleyi kuracağını tahmin etmiyordum. Hızla oturduğum koltuktan kalkıp konuşma ya başladım. "Tamam ya istemedim senden bir şey!"

"Onu demek istemedim Açe-"

"Hamileyim ben Serkan hamile! Ne bileyim ben piknik yaparken çilek yediğim seninde ansızın gelerek yanağımı öptüğün fotoğrafı ana ekran yaptığını nerden bileyim ben ya! "

gülme sesi duymamla gözlerimi kapattım. Ben az önce ne demiştim! "Gülme!" gözlerimi açıp onun kahverenginin en koyu tonu olan gözlerine baktım. Iki elinide havaya kaldırıp dudaklarını bir birine bastırdım "uyuyorum ben!" Yürüyeceğim zaman kolumdan tutup konuşmaya başladı. " Tamam tamam gülmeyeceğim sen bekle beni ben çilek bulup geleceğim tamam mı" başımı sallayıp koltuğa oturdum. "Tamam hadi sen git çilek getir bana" anlıma öpücük kondurup masanın üzerindeki anahtarı alıp evden çıktı.

Serkan beni gerçekten seviyor mu? Eğer sevmeseydi bana güzelim demez anlımı öpmezdi. Sevildiğimi bana hissettirmezdi değilmi?

Sen hiç sevilmedin ki açelya. Sana iki güzel cümle kuran insanın seni sevdiğini sanıyorsun.

Neden benim iç sesim böyleydi! Gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başlıyordu.

***

Anlımın üzerindeki dudaklar ile araladım gözlerimi. Serkan masaya oturmuş elindeki poşeti havaya kaldırmıştı. Koltukta oturur poziyonuna gelip duvardaki saate baktım. Saat beş buçuktu. O saate kadar çilek aramış olamazdı değildi! "Bu saate kadar çilek mi aradın" başını sallayıp masadan kalktı."Ben şunları yıkayıp tabağa koyayım geliyorum" başımı salladım. İyide benim canım şimdi çilek istemiyordu ki.

"Güzelim" elindeki çilek dolu tabağı alıp kenara koydum. "Açelya birşey yapabilirmiyim" kaşlarımı çatıp "Ne yapacaksın "dedim. Koltuktaki çilek dolu tabağı eline alıp oturdu. "Bebeğimi sevebilirmiyim" dediği şey ile yutkundum. Karnıma dokunmak için benden izin istiyordu. Elindeki çilek dolu tabağı alıp başımı salladım. Gülümseyip sol elini karnımın üzerine koydu. Hafif eğilip öpücük kondurdu.

"Anneni üzdüğüm için Özür dilerim"

***

O günün ardından bir hafta geçmişti. O gece çileklerimi yiyip uyumuştum. Serkan bir haftadır salondaki koltukta uyuyordu belkide ondan rahatsız olacağımı düşündüğü için yanıma gelmiyordu. Ne o konuşuyordu nede ben ara sıra gözlerime bakıyordu Ben gözlerimi kaçırıyordum. Bu gün ise defne parti veriyordu. Dün aradığında eskisi gibi konuşmuştum. Bir şeyler bildiğimi belli etmeden gelirim demiştim. Serkan ise hazırlanıp bir saat önce çıkmıştı.

Partinin olacağını bana haber bile vermemişti. Toplantı yemeği yiyeceğini fazla sürmeden eve geleceğini söylemişti ama ben onun partiye gittiğini biliyordum. Aynada son kez üzerime baktım. Koyu mavi kalem hafif yırtmacı olan elbise giymiştim saçlarımı düşleştirip arkaya artırmıştım. Hafif makyaj yapıp takılarımı taktım. Bayılıyordum beklenmedik yerlere ansızın gitmeye.

Yan  Yana Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin