13.Bölüm

2.3K 152 14
                                    

SİZDEN TEK RİCAM OY VERMENİZ VE YORUM YAPMANIZ:)

Keyifli okumalar ❣️

"Ne yapıyorsun Fatma! Daha yeni uyandı ve senin yaptığın şeye bak" enişteme baktım. Sorsam şimdi bebeklerimi doğruyu söylermiydi bana. "Öz-"

"Yeter! " Cana baktım. İlk defa onu bu kadar sinirli görüyordum. "Kendisine gelsin bir ablam o zaman özür dilersiniz" Titreyen çenem ile gözlerimi kapattım. Sağ elimi karnımın üzerine getirip yutkundum. Gözlerimi açıp Serkana baktım. Yanıma gelip sol elimi tutu. Hemen yanımdaki sandalyeye oturup elimi öptü. "Yaş-yaşıyorlar mı" dedim. Nefes alıp karnımın üzerindeki elimin üzerine kendi elini koydu.

"Yaşıyorlar" yaşıyorlar. Gülümsedim. Gözümden akan bir damla yaş yanaklarımdan süzüldü. Yanağımdaki yaşı silip "Annesi gibi güçlüler "

"Serkan biraz dışarı çıkalım mı konuşmamız gerek" dolu gözlerim ile enişteme döndüm. Yalan söylemiyorlardı değilmi. "Bakma öyle küçük hanım kötü bir şey yok sadace bu süreçte yapmanız gerekenlerden bahsedeceğim ve sende bu sırada biraz dinleneceksin" başımı salladım. Serkan ayağa kalkıp anlıma ufak bir öpücük kondurdu. Onlar dışarı çıkarken Can geldi yanıma.

Karnıma dokunup "Yine korkuttu bu ikizler bizi" dedi.Tebesüm ettim. "Senin gibiler güçlüler baksana bunca olan şeye rağmen hala seninle birler" ben güçlü değildim. Bir çok insan gibi güçlüymüş gibi gözüken biriydim. "Yaşıyorlar de-değilmi bana yalan söylemiyorsunuz" başını olumsuz anlamda salladı. "Yaşıyorlar" tebesüm ettim. Annem!

"An-annemin haberi varmı"

"Var. Birazdan arayacak konuşursunuz" ablamın dediklerinden sonra başımı salladım. Telefonun melodi sesini duymamla Cana döndüm. Cebinden telefonu çıkartıp gülümsedi. "İyi insanda lafın üstüne derler" heyecanlanmıştım. Uzun zaman sonra ilk defa sesini duyacaktım.

"Uyandı Cennet sultan"

"......."

"Bir saniye vereyim" Canın uzatmış olduğu telefonu alıp kulağıma koydum.

"An-anne " çenemin titremesine engel olamamıştım. Bir iki saniye sessizlikten sonra duymuştum annemin sesini.

"Açelyam" nefesini dışarı verdiğini duymuştum. "Kızım nasılsın " yanağımdan süzülen yaşı silip. "İyiyim sen nasılsın " dedim.

"Be-bende iyiyim annem" sesi neden böyleydi. Sürekli nefes alış veriş sesleri geliyordu. "İkizler nasıl " canım acıyordu. Bu zamana kadar neden arayıp sormadın demek istiyordum fakat korkuyordum. Canını yakmaktan korkuyordum.

"İyiler " Yine bir sesizlik oldu. "Anne" bu sefer sessizliği ben bozdum. Karnımı tutan elimi, karnımın üzerinde hareket ettirip "Gelsene anne yanıma " dedim. Yine sesizlik olmuştu. Aradan geçen bir, iki dakikanın ardından hıçkırık sesi duydum. "Güz-güzelim" sesi kısık geliyordu. "Gelicem annem. Gelicem en kısa zamanda yanına geleceğim ama şu an kapatmam gerek " ve ardından telefonun kapanma sesi.

***

Iki gün geçmişti o günün ardından. O lanet ılacı düzenlik olarak kullanmışım. Bunu kimin yaptığıyla alakalı bir tahminim vardı oda Hatice Hanım!

Serkan bu konuyu düşünmemi kendisinin halledeceğini ve benim hiç bir şekile karışmaycağımı sıkı sıkı tembihlemişti.

Eve gelmiş yatak odasında dinleniyordum şuan. En ufak bir sesten bile rahatsız oluyordum bu yüzden Serkan yavaş adımlar ile yanımdan kalkıp aşağıya inmişti.

Sesizlik en güzeliydi. Huzurlu hissettiriyordu beni. Gözlerimi kapatıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.

***

Yan  Yana Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin