7.Bölüm

3.4K 171 16
                                    

Mevlid kandiliniz mübarek olsun🌺

Keyifli okumalar:)

Birazdan panomda gelecek bölümden ufak bir kesit bırakacağım:)

"Ben hamileyim" duyduğum cümle ile yutkundum. Mekânda kopan alkış sesleriyle gözlerimi kapattım.

"Ya bebek Serkandansa"

  Bunu düşünmek bile istemiyordum. Defne hırslı bir insandı bu zamana kadar istediği her şeyi elde etmişti. Kahverengi saçlarını arkaya atırıp Ferdinin dudağını öptü. Eğer Serkanı gerçekten sevmiş olsaydı şu an Ferdi ile öpüşmezdi  değil mi ?

Ya o gün gördüklerim  bir yanlış anlaşılmaysa. Yeşil gözlerimi kahverenginin en koyu tonunda olan gözlere çevirdim. Bakışları ne Defnede ne de bendeydi, kaşları çatılmış bir şekilde sağ tarafına bakıyordu. Baktığı yöne çevirdim bakışlarımı . Yavuza bakıyordu. Yavuz ise bana bakıp elindeki viski bardağını kaldırıp hafif gülümsedi. Ne yapmaya çalışıyordu bu çocuk! Zaten bu ikileme onun yüzünden düşmüştüm ilk başta ona gösterdiği görüntü yüzünden iyi ki gösterdin desem de şu an keşke göstermeseydin   diyorum. Keşke o gün beni çağırdığın da yanına gelmeseydim. Keşke o görüntüleri bana gösterip beynimi sulandırmana izin vermeseydim!

"Siktiğimini çocuğu !" 

"Bir şey mi dedin hayatım" aslında ne dediğini duymuştum ama yinede sordum. Bana bakıp hafif gülümsedi "Yok güzelim kendi kendime konuşuyorum öyle gideli mi artık "

daha fazla uzatmadan başımı salladım."ama önce tebrik edelim" belimden tutup kendisine çekti."Edelim bakalım " Ferdi ile Defnenin yanına ilerledik. Gelen tebriklere karşı el ele gülümseyerek karşılaşıyorlardı. Yanlarında durduğumuzda  bakışları bize döndü. Defnenin ise bakışları belimdeki ellere. "Tebrik ederim çok sevindim inşallah hep mutlu olursunuz" sahte bir tebrik etmiştim Defne ise bu tebrikimi nefretle söylediğimi anlamayacak kadar aptaldı. Yüzüme dönüp "Teşekkür ederiz" deyip sarıldık.

"Tebrik ederim"

"Teşekkür ederim Serkan" elini  bile Serkan  uzatmamıştı Defneye. Asıl takıldığım nokta ise -iz -im bu eklerdi. Başımı iki yana sallayıp düşüncelerimden sıyrıldım. Ferdiye dönüp içten bir şekilde güldüm.  "Tebrik ederim" uzattığım elimi sıkıp "Teşekkür ederiz sizinkine arkadaş geliyor" hafif gülümseyip elimi çektim. Serkan ise Ferdinin elinden tutup kendisine çekti ve sarıldı. "Tebrik ederim kardeşim "

"Sağol Kardeşim " 

"Biz gidelim saat baya geç oldu sonra görüşürüz "

"Tamam kardeşim " Serkan tekrar belimden tutup çıkışa illerledi. 

***

Bedenimin havalanmasıyla gözlerimi açtım. "Geldik mi" sesim uykulu çıkmıştı. "Uyu güzelim"  gözlerimi kapatıp Serkana sarıldım. Kapının kapanma sesini duydum ardından adım sesleri. Tekrar durduğumuzda evin kapısının önünde olduğumuzu farkettim. Gözlerimi açtım. Bir bacağından destek alıp beni sabitledi ardından elindeki anahtar ile kapıyı açtı. İçeri geçtiğimizde ışıkları yakıp  merdivenlere illerledi. Merdivenleri çıkmaya başladığımızda daha fazla dayanamayıp gözlerimi kapattım. Çok uykum vardı. "Kilo almışsın güzelim çok çabuk yordun beni" duyduğum cümle ile gözlerimi açıp kaşlarımı çattım. Kilomu almıştım ben!

Omzuna vurup "Hamileyim ben,hamile ne yapayım  killodamı  almayım" güldüğünü gördüğümde daha fazla sinirlenip "İndir beni yürüyeceğim " dedim. Serkan ise saçlarımı öpüp odaya girdi. "Hamilesin sen yürüme şimdi boşu boşuna bak geldik  zaten" gözlerimi devirdim. Killomu almıştım ben acaba.

Yan  Yana Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin