Medya: BTS- Butter( Cooler Remix)Minik bir aksaklıktan dolayı bildirimlerde 26. bölüm olarak görünsede aslında yeni bölüm 27. bölüm zaten bildirime tıkladığımızda gerçek bölüm adı çıkıyor.
Şarkı aklımdan çıkmıyor sürekli onu dinlemek istiyorum resmen. Test çözerken, bölüm yazarken, yemek yerken, odamı toplarken her an ağzımda bu şarkı oluyor ya da kulağımda çalıyor.
YKS'ye 17 gün kaldı sınav korkum artmaya devam ediyor. Küfür etmeyeceğim çünkü sınavda sevap pointlerime ihtiyacım var.
LGS'ye giren okuyucularım sınavınız nasıldı umarım çok iyi geçmiştir ve istediğiniz gibi olur sonuçlar hedeflerinize ulaşabilirsiniz.
Korona'dan nefret ettiğimi 282727372. kez söylemek isterim. Hwasa'nın dediğinden diyorum Korona'ya.
Oy atmayı ve yorum yapmayı unutmayıın.~~
İyi okumalaaaar~~~
^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^
Bong Cha'nın Ağzından
Portaldan geçtikten sonra göz yaşlarımı hızla sildim ve yüzüme koyduğum buz gibi ifademle medyanın ortasına giriş yapmış oldum. Bir tarafta simsiyah giyinmiş Kara Melekler diğer yanda ise toz toprağa uygun olmasada tarafımızı belli eden beyaz renkli kıyafetlerle Beyaz Kanatlılar duruyordu. Bizim tarafta ise ellerindeki büyü çeken zincirlerle kafesin içinde Lucas vardı. Seok Woo hala onlara gerçekleri anlatmamış olmalıki siyah kıyafetleri ve parlak gümüş zırhıyla karşımızdaydı. Üzerimde göz gezdirdiğimde beyaz rahat kıyafetimin üstünde altından zırhımla babamın küçük bir kopyası gibiydim. Kara Meleklerin kralı bana ve Jimin'e bakıp alayla konuştu
Jae Suk:
Sevgili yeğenim ve Beyaz Kanatlıların yüce kurtarıcısıda teşrif ettiğine göre artık başlayabiliriz Ji Tae oğluma yaptıklarının acısını çıkaracağım
Dedi. Büyük sessizlikte yankılan kıkırdama ise bana aitti hepsi bana bakarken babamın yanına ilerledim ve yanında durduğumda konuştum.
Bong Cha:
Sanırım sizinde hayal gücünüz en az oğlunuz kadar geniş. Bütün her şey bizim tarafımızdayken kazanabileceğinizi düşünmeniz fazla hayalperest oluşunuzun kanıtı.
Dedim. Seok Woo'nun başını yere eğerek sırıtışını saklamaya çalıştığını gördüm.
Jae Suk:
Senin tarafında olan ne? Tek kozun oğlumu vahşice kafeslemen onunda intikamı seni sonsuza kadar hapsetmek olacak.
Dedi özgüvenle birazdan o özgüveni sarsmayı bırak yerle bir edeceğimi bilmeden. Ona doğru olan bakışlarım Seok Woo'ya uğradı hemen ardından tekrar Kral'a dönmüştü. Kral öylece bana bakmış ardından elini kaldırmıştı arkasında bekleyen Kara Meleklerin hareketlendiğini ve silahlarını hazır hale geldiğini görünce Namjoon oppanın emriyle bizimkilerde silahlarını hazır hale getirdiler. Seok Woo'nun artık gerçek tarafına geçme zamanı gelmiştir diye düşünürken onun zihnine doğru konuştum.
Bong Cha:
Artık ona karşı savaşmanın zamanı gelmedi mi Seok Woo?
Gözleri gözlerimi bulduğunda zihnimde sesi yankılandı
Seok Woo:
Ona ödetmenin zamanı geldi de geçiyor.
Bu benim için onay olarak geçiyordu. Gözlerimi ondan çekip bana alayla sorulan soruya gerçek cevabını verdim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magic Shop
FantasyBong Cha marketten dönerken gördüğü hediyelik dükkanına ordan çıktığında hayatının değişeceğinden habersiz bir şekilde girer. Ona tanınan süre içerisinde karar vermelidir yeni hayatı mı yoksa eski hayatını mı seçecek? Bong Cha bu zorlu kararı verirk...