♬ 33.Bölüm ♬

243 24 7
                                    






Medya: BTS- Save Me.

Bölüm biraz geç geldi fakat bayram tatili için şehir dışındaydık ve tatili gezerek geçirdiğim için bölümü tamamlayamadım üzgünüm.

Bu arada 40. Bölümde final yapmayı düşünüyorum yani geri sayıma başlamalıyım diye düşündüm

Finale son 7 bölüm

İyi okumalaaaaar~~~

^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^


Bong Cha'nın Ağzından

Önümüzdeki mağara bakarken hepimiz nefesimizi tutmuştuk. Birazdan Goblin mağarasına girmek üzere olduğumuzu anlamış olduğu için yanımıza gelecekti. Eun Woo onun koruyucu olduğunu bilsede neye benzediğini hiç birimiz bilmiyorduk. Gong Yoo gibi yakışıklı bir adam olmadığı konusunda hepimiz hemfikirdik gerçi. Çocukken okuduğumuz kitaplardaki gibi bir görüntüsü olduğu konusunda düşüncelerim vardı. Zihnini okuduğum Taehyung'da aynı şeyleri düşünüyordu. Üstelik öğrendiğim başka bir bilgi ise Taehyung'un goblinlerden korktuğuydu. Geldiğimizden beri bunu düşünüp duruyordu üstelik diziyi bile benim zorumla izlemişti. O anlar aklıma geldikçe her şey daha açık görünüyordu. Taehyung Goblinlerden gerçekten korkuyordu ama bütün bunlara rağmen yanımda gelmişti. Ona bir kez daha aşık olmamı sağlamıştı bu. Camdaki görüntü titremeye başladığında neler olduğunu ilk başta anlamamıştım.

Taehyung:

Namjoon hyung neler oluyor?

Diye korkuyla sorduğunda Namjoon oppa kılcını yerinden çıkarıp siper alırken konuşmuştu

Namjoon:

Goblin sardığımızdan çok daha büyük sanırım. Korkma ve geride kal Taehyung

Demişti. Taehyung korkuyla gerilirken bende büyüyle onu korumaya almaya çalıştım biraz zorlansamda kalkan kurmayı başarmıştım.

Bong Cha:

Taehyung korkma etrafını saran bir kalkan yaptım sana zarar veremezler.

Dedim. Zihninde yankılan sesten sonra Taehyung kolyeyi göz hizasına kaldırmıştı

Taehyung:

Korktuğum şey bana bir şey olması değil seni kaybetmek.

Dediğinde zihnine konuşup onu rahatlattım

Bong Cha:

Bana bir şey olmaz merak etme yanındayım

Dedim. İçinin biraz olsun rahatladığını karışık düşüncelerinin biraz olsun dağıldığını görünce anlamıştım. Mağaranın geniş kapısından Hulk'u andıran bir dev çıktığında korkuyla ona bakıyorduk hepimiz.

Goblin:

Minik canlılar hemen burayı terkedin yoksa tanrının bana verdiği görevi yerine getireceğim.

Seside en az görüntüsü kadar korkutucuydu. Ben Goblin'le konuşan Namjoon oppaya odaklanmıştım.

Namjoon:

Biz Beyaz Kanatlıların Kralı tarafından gönderildik burada olan sihirli çiçeği almak için buradayız.

Demişti. Goblin'in kaşları çatılırken yine sert sesiyle konuştu

Goblin:

Tanrıdan kalan son hatırayı öylece alabileceğinizi mi sanıyorsunuz bu ne cesaret!

Magic ShopHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin