Medya: V- Sweet NightTaehyung'un mükemmel sesiyle kutsanalım bu bölümde.
Sahurdan sonra bölümü tamamlamak için uyumadım biraz daha erken yayımlamak istedim.
Sövül seansı yine iptal.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum unutmayın yorumlarınızı okudukça yazma isteğim daha da artıyor.
İyi okumalaaaar~~~~
^*^*^*^*^*****^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
Bong Cha'nın Ağzından
Söylediğim cümleden sonra arkasına bakan Lucas'ın gözleri kocaman açılmıştı. Karşısında görmeyi beklediği son kişi bile değildi belki abisi Seok Woo ona gülümseyerek bakıyordu
Lucas:
Abi sen, senin ne işin var burada?
Dediğinde Seok Woo yanıma gelmiş ve yanımdaki yerini almıştı. Lucas'ın tahmin edemediği bir sürprizim daha vardı ki o da hemen arkasından gelmiş yanımdaki yerini almıştı Lucas sadece şaşkınlık yaşıyordu
Lucas:
Hayır sen öldün Prenses seni kendi elleriyle yok etti.
Dedi. Jimin gülümsemiş ve kolunu omzuma atıp konuşmuştu
Jimin:
Bong Cha en yakın arkadaşını tanıyabilen bir insan tabi senin küçük aptallıklarınıda unutmamak lazım.
Dedi. Seok Woo'nun bizim tarafımızda olması onu Jimin'in yaşıyor olmasından daha çok şaşırtmış olmalı ki bütün bunları bir kenara bırakıp abisine dönmüştü.
Lucas:
Abi sen neden?
Ne söyleyeceğini bile bilemezken konuşuyordu. Seok Woo sonunda gerçekleri ona anlatmaya karar vermiş olmalıki karşısına geçip konuşmaya başladı
Seok Woo:
İki aydır bildiğim gerçekler beni buraya sürükledi Lucas. Asıl babamın Jimin'in babası olması yani amcamız bildiğim kişinin babam olması babam sandığım kişinin öldürdüğü amcamın aslında babam olduğu gerçeğiyle intikam hırsıyla doldum. O aşağılık adam beni onlardan ayırıp bütün hatıralarımızı silmiş. Yazdığı salak günlüklerde görmesem hala onun için savaşırdım ama gördüm ailemi katledip kardeşlerimden ayırmış ve kendi çocuğu gibi büyütmeye kalkmış. Sen Lucas bu durum başına gelmiş olsa ne yapardın?
Dediğinde sonunda Lucas şaşkınlığı bırakıp saldırgan moduna geçmişti. Kaşları çatılırken tükürür gibi konuştu
Lucas:
Yıllarca beni büyütüp ülkeyi emanet etmek isteyen adama ihanet etmek dışında bir şey yapardım. Sen bir hainsin babam yıllarca seni kayırdı üstelik sen onun gerçek oğlu bile değilmişsin ama seni pamuklar içinde büyüten aileye ihanet etmeyi seçtin.
Dedi. Seok Woo sinirle üstüne yürüdü
Seok Woo:
Bana iyilik olsun diye bakmadı o şerefsiz annemi babamı öldürdü. Kardeşlerimin yıllarca tek başlarına büyümesini sağladı. Ona ihanet etmek değil bu intikam için onu karşıma alıyorum ben. Yıllardır kardeşlerimin canını almak için uğraşmamın onları yalnız bırakmamın onlara destek olamamanın intikamı ailemin akıtılan kanının intikamı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magic Shop
FantasyBong Cha marketten dönerken gördüğü hediyelik dükkanına ordan çıktığında hayatının değişeceğinden habersiz bir şekilde girer. Ona tanınan süre içerisinde karar vermelidir yeni hayatı mı yoksa eski hayatını mı seçecek? Bong Cha bu zorlu kararı verirk...