♬ 28. Bölüm ♬

242 22 3
                                    



Medya: Agust D- Daechwita

Konseri izlediniz mi? Bence mükemmeldi her şarkı ayrıca güzel olsada ot7 Daechwita benim en sevdiğim performans oldu tabi birde ot7 Chicken Noodle Soup var. Diğer düştüğüm şey ise Jungkook'un sonunda dövmelerini kapatmadan performans sergileyebilmesi oldu. Hepsi ayrı ayrı yakışıklılardı. Uzun zamandır konser olmadığı için oldukça iyi geldi hem onlara hemde bize.

Evet YKS'ye artık 11 gün var ben tutuşmaya başladım bile.

Korona'ya sövme köşemizde bu sefer okuyucu yorumlarını alacağız.

Oy ve yorumlarınız beni çok mutlu eder şimdiden teşekkür ederim bebitolarım.



İyi okumalaaaar~~~

^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^

Namjoon'un Ağzından

Namjoon:

Muhafızla sağ tarafta desteğe ilerleyin. Bir kısmınızda buraya gelsin Kral'ı koruyun!

Diye bağırdıktan sonra önümdeki Kara Melek muhafızını kılıçımla alt edip bana saldırmaya hazırlanan bir diğer Kara Meleğe karşılık verdim. Kral'ın bana seslendiğini duyduğumda karşımdaki kişiyi büyüyle kendimden uzaklaştırıp ona ilerledim.

Namjoon:

Emredin Kralım

Dedim eğilerek Kral Ji Tae bana baktı ardından kulağıma eğilip konuştu

Ji Tae:

Bong Cha ne durumda haberdar etsin bizi.

Dediğinde kolumdaki saatten kontrol ederek ona döndüm

Namjoon:

Prensesimizle yaklaşık 30 dakika önce iletişime girdim kendileri doğru tüneli bulmuş ve ilerlemişlerdi. Henüz iletişim için doğru anın gelmediğini düşünüyorum 1 saat içinde tekrar zihin bağlantısı kuracağız.

Dedim. Kral kafasını sallayarak beni onayladı

Ji Tae:

Savaşta ne durumdayız?

Diye sorduğunda anlık bir göz gezdirmeyle çoğunluğun bizim tarafımızda olduğunu anlayıp tekrar Kral'a döndüm

Namjoon:

Şu an için galip olan tarafız Kralım eğer bu performansla devam edersek mutlak galip olacağız.

Dedim. Beni onayladıktan sonra medyana geri dönüp muhafızlarıma yardıma devam ettim. Bong Cha ve Chaeyoung'un orda yalnız oluşu ve Lucas'ın orda olma ihtimali beni korkutsada kötü ihtimalleri kafamdan siliyordum çünkü bunu düşünmeye kalkarsam tam verimli olamazdım ve savaş için ülkemi koruyabilmek için tam verimli olmalıydım. Zaman hızla akarken zihin bağlantısının vakti gelmişti. Kendimi kargaşadan biraz uzağa çekip odaklandım. Bong Cha bunu uğraşmadan yapabilsede benim bunun için odaklanmış olmam şarttı.

Namjoon:

Bong Cha durumunu bildir taşı buldunuz mu?

Konuşmamın ardından bir süre cevabını bekledim ama zihnime sesi düşmemişti. Tekrar odaklanıp tekrar konuşmayı denedim

Namjoon:

Bong Cha iyi misiniz neden cevap vermiyorsun?

Diye seslenmiştim ama yine aradığım cevap gelmemişti endişem artarken bu sefer odaklanmakta zorluk çektim

Magic ShopHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin