Medya: BTS-Butter MV.Şarkıda Dynamite havası olsada bu da ayrı mükemmel benim bestlerim arasına üst sıralardan giriş yaptı belki bir müzik gurmesi değilim fakat uzun zamandır BTS dinliyorum ve bu en güzel şarkılardan olduğuna inanıyorum. Siz şarkıyı nasıl buldunuz?
Evet Ramazan bittiğine göre YKS'nin amk ve Corona'nında tabiki.
Artık okumaya geçebilirsiniz oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
İyi okumalaaaaaar~~~
^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^
Bong Cha'nın Ağzından
Gözlerimi yeni güne araladığımda annemin hala dönmeyişinin 3. haftasına giriş yapmıştık. Evde Min Ho'yla yalnızdık annem ise hala teyzemin evindeydi ondan haber almamızı engelliyordu. Teyzemin telefonundan da arayamamız için engel koymuştu yanına gittiğimizde ise bizi siteye dahi almıyordu güvenlik. Onu kızdırmıştık evet ama öz çocuğuna böyle yapması zoruma gidiyordu. Onu ulaşabileceğim hiçbir yol bırakmamıştı. Bu süre içinde annem için ne kadar uğraştıysak bir o kadarda savaşa hazırlanmıştık. Evet her şey aleyhimizeydi ama sorun yaşanabilirdi o yüzden her ihtimale hazırdık. Bugün annemi son kez görebilmek için gidecektim eğer göremezsemde yapabileceğim bir şey yoktu. Ona veda etmek için başka bir yöntemi kullanacaktım çünkü savaşın sonucunda ne olacağını bilmiyorum. Yatağımı düzelttikten sonra mutfağa geçip Min Ho uyanmadan kahvaltıyı hazırladım onu uyandırdıktan sonra beraber kahvaltı yaptık ardından Min Ho Magic World'e gidip işini halletmek için evden çıktı. Bende etrafı topladıktan sonra bulaşık makinesini doldurdum ardından odama geçip kameramı karşıma aldım Min Ho akşama kadar gelmezdi o yüzden rahat rahat kaydı başlatıp tekrar yatağıma oturdum ve konuşmaya başladım.
Bong Cha:
Merhaba anne çok klasik olacak biliyorum ama yinede söyleyebileceğim ilk şey yalnızca bu olurdu eğer bu videoyu izliyorsan büyük ihtimalle sen hakkımdaki her şeyi öğrenmiş olacaksın ve bense çoktan ölmüş olacağım. Ölüm ne kadar kolay çıkıyor değil mi ağzımızdan ama yaşaması bir o kadar zor. Gidene değil zorluğu aslında gidenin ardında kalanlara. Öğrendiğinde ne tepki verirsin bilmiyorum o yüzden ben tahminde bulunarak açıklama yapacağım. Sana hala hayattayken söylemediğim için üzgünüm ama eğer bilseydin tehlikede olurdun anne. Taehyung'u kaybetme korkusunu yaşadıktan sonra başka bir sevdiğim için bunu yaşamak istemedim bunun içindi bütün sakladıklarım. Öldüysem bile umarım kazanırken ölmüşümdür çünkü her ne kadar yıllar sonrada gelse babam için yapıyorum bunları ona bir şey olmasındansa bana olmasını tercih ederim. Gerçekleri öğrendiğinde Min Ho'nun gerçek oğlun olmadığınıda öğrenmiş olacaksın ama senden bir isteğim var eğer o seninle kalmak isterse onu benim yerime koy ve onu çocuğun kabul et bana pek anlatmasada ben onu artık anlayabiliyorum annesi onu hiç bir zaman çocuğu gibi görmemiş. Anne sevgisi olmadan büyüdüğü için seninle olmak ona iyi geliyor. Eminim sanada iyi gelir onunla olmak. Daha fazla uzatmayacağım seni çok seviyorum benim için çok üzülme ağlarsan dayanamam.
Diyip kaydı dondurdum ardından bilgisayara attım. Ardından tekrar başlattım ve bu sefer gülümseyerek sevgilim için konuştum.
Bong Cha:
Taehyung sevgilim üzgünüm hayallerimizi yaşayamadık seninle yapmak istediğimiz çoğu şeyi yapamadık biliyorum ama bana kızmayacağını da biliyorum çünkü zorundaydım sevgilim. Sana bu videolu mesajı bırakıcağın çünkü savaş olacağı zaman seni Magic World'e bırakamam ordaki en güçsüz varlığın bile üstünlükleri varken seni onca melek arasında tek insan olarak bırakmam doğru olmaz ben orda savaşırken koruyamam seni. Veda ediyorum çünkü buna şansım olmayabilir ve ben veda bile etmeden gitmek istemedim. Hayallerimizi tek başınada olsa gerçekleştir Taehyung ben olmadan dünyayı gez benim için planladığımız her yere git her an yanında olacağım bedenen olmasamda ruhen hep orda yanıbaşında olacağım. Hani bir keresinde eğer çocuğumuz olursa diye isim düşünmüştük ya eğer bir gün başka birini sevip çocuk sahibi olursan o isimleri koymasan olur mu? Çünkü onlar bizim çocuklarımız olacaktı olmadılar biliyorum ama yinede onlar benim için hep var olacaklar. Senden tek isteğim bu aşkım hayalini kurduğumuz şeyleri başka bir kadınla yapma. Seni tahmin edemeyeceğin kadar çok seviyorum Taehyung. Sana aşığım sevgilim hoşçakal hep mutlu ol. Unutmadan söz vermiştik birbirimize eğer bir gün ayrılsak bile her 5 Mayıs günü ormandaki gölün kenarından mutlaka dilek feneri uçuracağız diye bundan sonraki her 5 Mayısta ordan benim için bir fener uçucak sende orda ol.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magic Shop
خيال (فانتازيا)Bong Cha marketten dönerken gördüğü hediyelik dükkanına ordan çıktığında hayatının değişeceğinden habersiz bir şekilde girer. Ona tanınan süre içerisinde karar vermelidir yeni hayatı mı yoksa eski hayatını mı seçecek? Bong Cha bu zorlu kararı verirk...