—YeonJuna~, nu e ceea ce ți se pare, el doar e secretarul meu.
—Să spunem că mi s-a părut. Atunci de ce nu răspundeai a tat de mult la mesaje? Ai spus că mă vei suna dar așa și nu ai făcut-o!
ShinWon l-a tras spre sine și l-a sărutat.
—YeonJuny~, ești singurul pe care eu îl iubesc. -ținându-l de mână pe cel mai mic a zâmbit el.
Omega l-a îmbrățișat îngropând-uși nasul în pieptul lui și inhalând mirosul pădurii ce îl liniștea.
—Dragă, de ce te-ai îmbrăcat așa și ai ieșit fără mine? Ai făcut-o intenționat pentru a mă face gelos?
YeonJun și-a ridicat privirea și a clătinat din cap în semn de nu.
—Dacă sunt deja cu tine, nu se vor mai uita la mine. -îl trăgea după sine spre Taehyun ce îi urmărea din depărtare, zâmbind.
—Salut, Taehyun. -spuse Shinwon zâmbind viclean.
—Da, bună... -abea a scos din sine băiatul.
—Și de ce v-ați oprit? Haideți să ne plimbăm! -strălucea în zâmbet YeonJun mergând cu ei.
Au stat într-o cafenea, după l-au dus pe Taehyun până acasă.
—Poate ne uităm la un serial la mine? -a sugerat Shinwon.
—Nu știu, e târziu, iar mâine trebuie să merg devreme la studio...
—Dar YeonJuny~... -s-a aplecat spre omegă el cu ochii plini de rugăminte.
—Chiar nu pot... voi veni mâine seara la tine! -s-a ridicat el în degete scurt săruntând alfa. —Mă petreci până acasă?
—Desigur!
..................
Mașina neagră s-a oprit lângă studioul de dans iar din ea a ieșit alfa în costum. El scoase telefonul din buzunar pentru a vedea ora și peste câteva minute, de după colț a ieșit omega ce lucea mai tare decât soarele văzându-și alfa.
—Nu trebuia să vii după mine... -spuse jenat cel mai mic.
—YeonJuny~... -a îmbrățișat el omega mângâind-ul pe spate.
ShinWon i-a luat geanta și i-a deschis ușa mașinii. Pe drum omega îi povestea ce i s-a mai întâmplat astăzi, niște povești ridicole iar alfa asculta totul cu zâmbet.
Cuplul a intrat în apartamentul celui mai mare și lui YeonJun i s-a părut foarte ciudat simțind un alt miros.
—A intrat cineva pe la tine? Miroase a ace de pin.
—A~... păi a fost un prieten de-al meu. -spuse alfa căutând ceva în dulap.
El a mers la baie pentru a se schimba iar YeonJun la bucătărie pentru a face ceai. Băiatul a simțit cum e îmbrățișat de la spate și tresări.
—Ai gon?
—Poate... -spuse ShinWon zâmbind. —Nu vrei să mă ajuți?
El a așezat omega pe masă lăsându-și mâna sub maioul lui și înfășurând-o în jurul taliei.
—Și tu ai căldurile în curând, nu-i așa? -s-a apropiat de gâtul lui și inhalând mirosul florilor de când a întrebat el.
—Wony~, hai altă dată... -a vrut să coboare, dar din nou a fost pus pe masă.
—Dar YeonJun... mi-a fost dor de tine. -sărutând gâtul omegii s-a făcut comod între picioarele lui.
—Wony~... Mgh... mâine am multe lecții.
—Te rog~. -continua alfa. —Promit că voi fi blând.
—Altă dată. -a coborât de pe masă YeonJun întinzându-i ceaiul.
—Mersi. -trist a spus ShinWon îmbrățișându-l. —Te iubesc...
—Și eu! -cu ochii strălucind a răspuns el privind alfa.
—Rămâi la mine azi?
—Cred că nu...
—Atunci hai să mai stăm un pic împreună și după te duc eu acasă.
YeonJun a dat din cap și s-au așezat pe canapea.
—Să vin mâine după tine? Ai ceva timp liber? -a întrebat ShinWon mângâind-ul pe părul albastru.
—Nu, mâine sunt supraîncărcat, dar promit că poimâine voi rămâne la tine! -se așeză pe cel mai mare îmbrățișând-ul.
—Te vei trezi mâine devreme? E aproape miezul nopții... te duc acasă.
~~~
Omega a anulat mai multe lecții pentru a putea veni la ShinWon. El a ales vinul preferat al celui mai mare și plecă la el. Era aproape zece seara și el a introdus codul intrând în apartament.
A simțit imediat un miros puternic de trandafiri și YeonJun a observat lucruri împrăștiate pe jos. A mers mai departe pe hol și l-a văzut pe ShinWon fumând la balcon. Ușa dormitorului era deschisă și el a văzut o omegă ce dormea goală.
YeonJun scăpase sticla de vin, ochii instantaneu se umplură cu lacrimi. A fugit din apartament trântind ușa, omega repede a chemat repede un taxi ce a venit instantaneu, se pare că era o mașină nu departe. A mers acasă...
CITEȘTI
With you | Yeonbin
FanfictionYeonJun trăiește o viață simplă. El deține un mic studiou de dans și se întâlnește cu o alfă de succes. Dar ca în fiecare istorie este un dar - această alfă chiar îl iubește pe YeonJun, dar mai iubește să înșele. Omega s-a săturat de toate acestea ș...