~Caputolul 9~

67 10 10
                                    

................

—Vei sărbători Crăciunul cu noi? -întrebă Jin privindu-și fiul.

—Nu știu... trebuie să-l întreb pe Soobin. -scriind ceva în telefon a răspuns el.

—Poate îmi atragi atenție mie? -indignat zise cel mai mare.

—Scuze. -a spus încet YeonJun lăsând telefonul la o parte.

—Mi se pare, sau în ultimul timp ești cam ciudat, încordat.

—Nu~, totul e în regulă...

—Sper că ai avut călduri și nu ești însărcinat fără să-mi spui mie!

—Tată~, am avut călduri, alt ceva nu a fost...

Jin l-a privit cu ochii mari și a râs.

—Vă întâlniți mai mult de jumătate de an și nu ați dormit încă?

—Păi, așa s-a întâmplat că nu s-a întâmplat...

—YeonJun, nu-ți bate joc de mine. -râdea cel mai mare. —Când îl văd pe Soobin mi se pare că nu dormiți deloc! -continua el.

—Tată! Când ai devenit atât de pervers?! -a întrebat cel mai mic șocat, dar singur vrând să râdă de această situație.

Când Jin s-a liniștit, și-a mângâiat fiul pe spate și a început să râdă din nou.

—Tată~...

—Gata-gata, dar cum-de s-a primit așa?

—Nu știu nici eu... -ciudat a spus băiatul.

—Da o mai faceți... atunci, mai bine nu veni la noi de Crăciun, ai lucruri mai importante de făcut. -din nou a început să râdă Jin.

—De ce râdeți? -se auzi vocea puternică a alfei.

—Păi, treburile noastre de omegi. -a spus Jin ridicându-se. El s-a apropiat de soțul său și ușor la sărutat pe obraz cu o privire vicleană.

—Ce ai mai reușit să faci? -cu suspiciune întrebă cel mai mare.

—Doar discutam...

—Apropo, fiule! Soobin te așteaptă... și îmbracă-te mai călduros! -spuse NamJoon.

—De ce nu a intrat? -remarcă SeokJin cu tristețe.

—Cred că este obosit... Bine tati, plec eu atunci... -a spus YeonJun în timp ce-și îmbrățișa părinții.

Omega a ieșit din casa mare și îndată văzu alfa. Jun repede alergă la fiind strâns într-o îmbrățișare puternică.

—Și... mergem acasă? -zise alfa privindu-l pe cel mai mic.

—Dar ai promis că vom merge la o plimbare... -spuse omega trist.

—Nu crezi că ești îmbrăcat prea ușor pentru o plimbare? -își arcui o sprânceană Soobin.

—Dar te am pe tine! -a spus zâmbind.

Alfa deschise ușa mașinii și scoase un fular mare și cald. El s-a apropiat de omega de flori și a înfășurat fularul în jurul gâtului, a sărutat băiatul pe nas și l-a îmbrățișat.

—Am văzut că ai uitat-o, iar acum putem merge...

Soobin a luat mâna mică a omegii pentru a o încălzi. Ei se plimbau prin centrul orașului Seoul, YeonJun se uita la vitrinele pline de lucruri legate de Anul Nou și Crăciun. Lumini ardeau peste tot, erau multe cupluri lângă pomul de Crăciun, printre ele erau și ei. Soobin însă era ocupat să-și privească omega care se bucura de toată această atmosferă.

—Uite-te acolo! -ca un copil mic îi arăta YeonJun, el își putea permite aceasta doar cu alfa.

—Da, văd. -a zâmbit cel mai mare. —Ai vrea să intri?

—Da! Să intrăm! -l-a tras pe Choi după sine.

După o plimbare bună au mers acasă. YeonJun a pregătit cina și după au decis să facă vin fiert (Glühwein).

.........

Cuplul privea filmul și sorbeau băutura.

—Beai atât de încet... -observă alfa.

—Nu pot să beau mult, cum să spun... devin destul de "violent". -râde tânărul.

—Ce ți se va întâmpla? Bea și nu te deranja... -în timp ce îmbrățișa omega, a spus el.

Filmul se terminase, dar ei așa și stăteau până când omega nu l-a tras pe cel mai mare într-un sărut pasional. Fără a se întrerupe de la buzele dulci ale omegii, Choi l-a așezat la sine în poală. YeonJun și-a înfășurat picioarele în jurul taliei alfei, împingându-se înainte.  Au trebuit să se îndepărteze din cauza lipsei de aur, dar s-au lipit din nou unul de altul. Mâinile alfei se plimbau pe corpul fierbinte al omegii, trăgându-l tot mai strâns spre sine. El și-a dat drumul sub puloverul celui mai mic încercând să-l scoată. YeonJun încerca să facă același lucru, ceea ce le-a reușit.
Omega își sărută iubitul tot mai solicitant, dar Soobin l-a pus pe Kim deoparte ridicându-se rapid.

—Vin repede...

Soobin a fugit în dormitor căutând prezervativele în șifonier, în cele din urmă le-a găsit și s-a întors înapoi, dar alfa și-a văzut sufletul pereche ce deja dormea...

"La dracu... Soobin, nu ai noroc din nou. Dar e atât de drăguț... îl afectează atât de interesant alcoolul." -râdea alfa în gândurile sale.

El a ridicat frumosul adormit și l-a dus în dormitor. Alfa l-a acoperit cu pătura și l-a sărutat pe frunte.

—Dormi, iubire...

With you | YeonbinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum