~Capitolul 4~

73 12 7
                                    

YeonJun și-a lăsat telefonul gândindu-se că trebuie să meargă la tatăl său, dar trebuia să se aducă în ordine. Era umflat de lacrimi, dar un duș rece și un pic de machiaj totul a corectat. Omega a mai aruncat o privire în oglindă și a ieșit din apartament.

Lângă casă a observat alfa și s-a grăbit să intre în mașină dar a fost apucat de încheietură și îmbrățișat. Mirosul pădurii învăluia omega ce dorea să scape.

—ShinWon! Dă-mi drumul!

—YeonJuna~, te rog...

Cel mai mic s-a eliberat privindu-l șocat.

—Tu mă supravegheai? Ești normal?! Ți-am spus doar că am nevoie de timp.

—Nu pot trăi fără tine!

—Nu poți fără mine, dar m-ai înșelat din nou. -s-a așezat totuși omega în mașină lăsându-l pe ShinWon acolo.

Conducea încercând să-și rețină lacrimile și după o jumătate de oră, el a ajuns la casa părintească. Clădirea albă i-a evocat amintire calde din copilărie. El se așeză pe o bancă din grădină privind florile.

—YeonJun? -se auzi vocea moale a unei omegi.

—Tată! -a sărit băiatul pe cel mai mare îmbrățișându-l strâns.

—Doamne, iubire, mi-a fost atât de dor de tine! De ce nu ai venit pe la noi în ultima vreme? -întrebă neliniștit el.

—Tati, și mie mi-a fost dor, au fost doar multe lucruri în ultima vreme...

—Să intrăm în casă! Îți voi face un ceai și-mi vei povesti totul!

Ei au intrat și cel mai mare și-a lăsat lucrurile pe masa sa de lucru.

—Când va veni father? -trist întrebă YeonJun.

—A avut multe instanțe și nu sunt sigur...

Tatăl (a) lui YeonJun era judecător iar tatăl lui era critic de restaurante.

—Sunteți bine? -neliniștit întrebă băiatul.

—Desigur! Suntem bine... -după o mică pauză el a continuat. —În afara de faptul că este supraîncărcat la muncă și vine mereu obosit... Mai bine spune-mi cum ești tu și ShinWon! Demult nu l-am văzut! -a încercat să schimbe tema cel mai mare dar nu i-a reușit și a înțeles asta când a observat că fiul său a devenit foarte trist. —E ceva în neregulă?

—Nu... -și-a coborât capul și și-a mușcat buza, o lacrimă rostogolindu-se pe obraz.

—Dragă! -l-a îmbrățișat el strâns. —Puiule, spune tatei ce nu e în regulă.

—M-a înșelat... și nu este prima dată... -plângea în umărul tatălui său băiatul. —L-am prins cu omega aceea în pat...

—Gata-gata... nu mai plânge.

—Doar nu-i spune tatei (a)! -s-a îndepărtat YeonJun cu ochii plini de durere l-a privit pe Jin.

—Ce nu trebuie să aflu? -răsună vocea alfei din spate.

—Joony, ai venit mai devreme? -plin de speranță a întrebat Jin.

—Da, dar explicați-mi ce s-a întâmplat. -s-a apropiat și și-a sărutat soțul privindu-și fiul ce plângea cu neînțelegere.

—Father, totul e bine. -a început să șteargă lacrimile el.

—YeonJun, imediat mi-ai spus ce s-a întâmplat. Și nu mă enerva!

—Father, chiar nu contează... -a început el dar când a văzut privirea alfei a spus totul. —ShinWon m-a înșelat din nou...

—Îl omor. -șuieră NamJoon cu pumnii strânși.

—Nu trebuie! -țipase Yeon.

—De ce nu? Ce mă oprește? I-am spus că-l omor dacă te voi vedea plângând.

—Îl iubesc... -încet a spus omega.

—Nu-i nimic, voi vorbi cu el, pentru profilactică...

—NamJoon, lasă-i să-și rezolve singuri problemele în relație. -a intervenit Jin.

—Nu te amesteca, el e unicul meu fiu și nu voi tolera să-l văd așa! -spuse-se alfa.

Jin stătea în fața soțului său privindu-l cu ochii mari.

—Sunt obosit... voi fi la mine în cabinet. -a spus NamJoon trecând pe alături.

—Poate rămâi la noi? -cu privirea plină de rugăminte a spus fiului său.

—Cred că father are nevoie de tine... -trist a zâmbit el.

—Ești sigur că te descurci? Dacă ceva, mă suni... pot să vin la tine oricând.

—Bineînțeles, pur și simplu nu știu ce să fac...

—Trebuie totul să puneți pe rafturi, vă întâlniți într-un restaurant sau cafenea, și discutați totul. -a zâmbit tandru fiului său mângâindu-i părul albastru.

—Mersi, tată... -încă o dată l-a îmbrățișat. —Și transmiteți tatei (a), că voi mai intra pe la voi, fiți fericiți împreună...

YeonJun a mers acasă, ShinWon nu era acolo, el bea la bar încercând să-și înece durerea în alcool când a primit un mesaj.

"Ne vedem mâine la restaurantul "Jaffe" la ora 18:00"

With you | YeonbinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum