"Ne vedem mâine la restaurantul "Jaffe" la ora 18:00"YeonJun a intrat în restaurant și îndată și-a văzut alfa. El s-a apropiat și s-a așezat în fața lui. ShinWon a zâmbit în timp ce măsura omega din privire.
—Arăți perfect...
—Mulțumesc... -a răspuns serios el.
—YeonJun, sunt un prost. Am greșit și îți promit că nu se va mai întâmpla. Te rog să mă ierți...
—ShinWon, mi-ai mai spus-o și nu o dată. Să spunem că te iert, și totul din nou se va repeta, atunci ce?
—Nu se va repeta!
—Sunt sătul deja de toate acestea, m-ai înșelat mai puțin de o săptămână în urmă și acum din nou! Sunt pentru tine o jucărie care poți să o folosești?
—Nu e adevărat! Te iubesc! Doar am avut perioada și tu nu erai alături....
—Adică, întotdeauna când vei avea gon mă vei înșela? Și eu va trebui să te iert? -întrebă șocat cel mai mic.
—Nu, Juny~, a fost o greșeală... Trebuie să mă înțelegi, sunt o alfă tânără și destul de populară...
YeonJun a râs și s-a uitat la el.
—Tânăr și popular... înseamnă că și eu pot să înșel?!
—Nu, tu ești omegă și mă ai pe mine!
—Tu nu te-a oprit faptul că mă ai pe mine și care e diferența că sunt omegă! Dacă sunt omegă, atunci nu te pot înșela? Păi sunt tânăr și destul de popular!
—Tu ești omega mea!
—Și ce dacă? Dar știi ce? Mă voi culca cu prima alfă pe care o întâlnesc și vei simți atunci prin ce am trecut.
—Nu o vei face... -clătină din cap ShinWon. —YeonJun, tu nu vei distruge tot ce am construit în acești trei ani!
—Nu eu am distrus totul, ci tu.
Omega s-a ridicat de la masă, și încet îndreptându-se spre ieșire dar a dat peste un băiat. Amândoi s-au oprit, străinul părea să fie o alfă, era mai înalt și mirosea a ploaie. YeonJun abea își reținu lacrimile când a ridicat capul și i-a spus:
—Nu vrei să te culci cu mine?Alfa l-a privit din cap în picioare analizând-ul.
—De ce nu? -absolut calm a răspuns el.
Străinul și-a pus o mână în jurul gâtului omegii ducându-l spre ieșire sub privirile ale aproape întregului restaurant.
—YeonJun! Termină circul și întoarce-te! -striga ShinWon. —Kim YeonJun! Dacă pleci acum, între noi totul este încheiat!
YeonJun s-a uitat la el și doar a pus mâna străinului mai strâns pe umerii săi. Ei au ieșit iar omega s-a îndepărtat.
—Scuze, înțelegi doar că totul nu este serios... Adică... nu mă voi culca cu tine.
Alfa râse iar YeonJun îi observase gropițele din obraji.
—Doar am vrut să te ajut.
—Mulțumesc mult... -nu a reușit să termine el când și-a auzit din nou numele.
—YeonJun! YeonJun, așteaptă! -a alergat către ei ShinWon luând omega de mână.
—ShinWon, te înșel și după mă voi gândi, trebuie să ne despărțim sau nu!
—Nu fi așa, Juny~! Eu te iubesc!
—Ascultă, el doar ți-a explicat totul, de ce nu-i dai pace? -a spus acea alfă punându-se în fața omegii.
—Nu e treaba ta. -șuieră ShinWon.
—Eu doar protejez această omegă, care sigur nu vrea să audă nimic de tine. -i-a spus străinul alfei și întorcându-se spre omegă l-a luat de braț și l-a întrebat: —Deci YeonJun, mergem?
El i-a deschis ușa mașinii negre și a așezat omega pe scaunul din față. Alfa înainte de a se urca la volan a mai aruncat o privire lui ShinWon, ce era într-un șoc complet.
Ei s-au îndreptat într-o direcție complet necunoscută pentru YeonJun și asta îl speria cel mai mult.
—Mulțumesc... mulțumesc foarte mult, dar te rog oprește mașina... -a spus Kim încercând să se orienteze și să înțeleagă pe ce stradă sunt.
—Nu-ți fie frică, nu sunt un maniac, nu-ți voi face nimic... -a râs el. —Sunt Soobin... Choi Soobin, iar tu cum am înțeles, Kim YeonJun.
—Da, dar nu sunt atât de naiv să am încredere în tine atât de ușor...
—Și totuși ai urcat în mașina mea.
—Am făcut-o doar ca ShinWon să mă lase în pace... și, în general, oprește aici.
Soobin îi aruncă o privire și se opri, dar când omega a vrut să iasă, ușile s-au încuiat.
—H-hei! C-ce faci?! Lasă-mă să plec! Te rog!
Omega toată tremura și era îngrozitor de speriată. Iar alfa s-a întors spre el, distanță dintre ei micșorându-se de câteva ori.
—N-nu trebuie... -încet a spus omega cu ochii plini de rugăminte.
CITEȘTI
With you | Yeonbin
FanfictionYeonJun trăiește o viață simplă. El deține un mic studiou de dans și se întâlnește cu o alfă de succes. Dar ca în fiecare istorie este un dar - această alfă chiar îl iubește pe YeonJun, dar mai iubește să înșele. Omega s-a săturat de toate acestea ș...