—Mă doare să-ți văd suferința... nu trebuie, eu sunt aici... -s-a lipit din nou de buzele dulci ale omegei desfăcându-i picioarele.
Soobin văzu încrederea deplină în ochii lui de aceea continuă să stea între picioarele lui. Mâinile alfei îi mângâiau coapsele omegei ce stătea pe scaun, el își ridica mâinile tot mai sus spre piept. Yeon la rândul său, gemea în sărut înfășurându-și mâinile în jurul gâtului celui mai mare.
Fără a rupe sărutul YeonJun sări pe Soobin care îl apucă de fund și îl du-se în dormitor. L-a întins pe pat atârnând deasupra. Alfa începu încet să descheie nasturii cămășii moi coborând cu săruturile pe gât. Se opri la semn aspirându-l și lăsă pete peste tot.
Soobin nu a înțeles când omega era deja deasupra preluând controlul.YeonJun și-a pus mâna pe excitația din pantalonii alfei începând să-i sărute abdomenul ridicându-se la buze. Dominația lui nu a durat mult timp fiind din nou sub cel mai mare.
—Iubire, nu uita cine e alfa... -spuse languros Choi, trăgând în jos pantalonii săi și a omegei.
Preludiile au fost lungi și dureroase, dar superbe. În acest timp ambii au reușit să-și dea drumul și din nou să se excite. Soobin îi mușca și sugea buzele lui YeonJun cu pasiune, în timp ce celălalt se răsucea sub presiunea corpului puternic și a mâinilor ce-i cutreierau corpul fierbinte.
YeonJun simțea că se topește în mâinile alfei, de parcă asta i-a lipsit toată viața. De parcă pentru prima dată în viață a devenit întreg, când și-a simțit sufletul pereche în el.
Când atârna peste el, iar picăturile de sudoare se scurgeau de pe părul lui, de pe frunte și aspectul alfei atât de sexual încât YeonJun se excita nereușind să termine. Era ca o dependență - mirosul ploii amestecat cu cu cel al florilor de câmp.
Ei au găsit unul în celălalt ceea la ce nu s-au așteptat deloc. Soobin fiind complet diferit în acest plan, dar a rămas la fel de atent și blând și în același timp, cu fiecare mișcare, îi provoca celui mai mic un orgasm profund. Alfa nu și-a văzut niciodată sufletul pereche într-atât de deschis și sexy în fața lui.
Fundul lui YeonJun dureros, dar excitant nu se opunea loviturilor din partea alfei ce cu mâna liberă îi strângea juniorul celui mai mic pentru a retine o altă descărcare rapidă.
Au uitat de contracepția ce le-a stricat plăcerea de a se bucura unul de altul data trecută. Cuplul încerca să prelungească plăcerea cât mai mult posibil.YeonJun gemea tare, strângând cearșafurile în pumni și cerând tot mai mult.
—Dad-dy! A-a-ah~! Te rog~!
Omega a fost întoarsă din nou fiind într-o altă poziție. Soobin ca un nebun, îi săruta pieptul, gâtul și din nou spatele omegei fără a înceta să tot intre puternic în corpul fragil din diferite unghiuri, în diferite poziții care nici nu și le imagina înainte.
YeonJun a simțit că împreună cu stelele verzi în fața ochilor i-a trecut și viața. Și nu pentru că murea, ci pentru că nu trăise niciodată.
Având în vedere prin ce trecea acum, Kim putea sigur să spună că era virgin. Anume în mâinile sufletului său pereche el devenea complet diferit, se topea, și nu era vorba doar despre dormitor.
............
Soobin încet deschise ochii analizând camera, iar privirea i-a fost prinsă de omega ce-i dormea pe piept. Zâmbi tandru îngropând-și nasul în părul albastru atât de moale...
După ce a mai stat întins și a mai urmărit băiatul, a vrut să se ridice, dar a simțit cum micul ghem moale se lipi de el mai strâns.—Soobin... -încet șoptea băiatul în somn. —Te iubesc...
Astfel a făcut alfa să zâmbească, el a sărutat părul albastru și l-a acoperit cu pătura mai caldă.
—Și eu te iubesc...
Soobin a decis să aștepte până când omega nu se va trezi și să-i servească drept pernă până la urmă. Nu a trebuit să aștepte mult pentru că băiatul deja începu să se trezească.
—Bună dimineața, dragule... -mângâindu-l a spus Choi.
—Bună... -răspunse el cu vocea un pic răgușită.
—Cum ai dormit? -întrebă cel mai mare zâmbind.
—Bine. -a spus YeonJun inhalând mirosul proaspăt de ploaie.
—Îți amintești ce-a fost aseară? -a râs alfa.
—Nu voi uita niciodată... -a zâmbit el.
Așezându-se pe alfă simți că cel mai mare e "încordat". Și zâmbind viclean a început să-l sărute încet mișcându-se încet și excitându-l mai tare.
—Iubire, nu te juca cu focul...
—Mie-mi place să te tachinez așa. -viclean spuse omega în sărut.
—Nu sunt împotriva unui sex de dimineață. -strângând șoldurile băiatului a spus Soobin. —Azi e ultima zi de călduri, nu?
—Da, daddy... -provocă alfa și mai mult mușcându-și buza.
CITEȘTI
With you | Yeonbin
Fiksi PenggemarYeonJun trăiește o viață simplă. El deține un mic studiou de dans și se întâlnește cu o alfă de succes. Dar ca în fiecare istorie este un dar - această alfă chiar îl iubește pe YeonJun, dar mai iubește să înșele. Omega s-a săturat de toate acestea ș...