BY ; LINOLVR
BEBERAPA TAHUN KEMUDIAN
Mereka pergi berkelah di tepi pantai. Tapi kali ni, mereka semua tidak kesepian. Ada permata ii kecil menjadi teman hidup mereka.
"Yah Bang Hana, Bang Hani! Tolong mummy kamu cepat!" Jerit Chan kepada anak kembarnya.
"Sekejap daddy. Kasut Hana hilang." kata Hana sambil mencari kasutnya.
"Hana, ni haa kasut awak." kata Hani lalu memberikan kepada Hana. Chan dan Minji dikurniai sepasang kembar perempuan, Bang Hana dan Bang Hani.
"Nampaknya kita sampai dulu." kata Minji. Chan hanya mengangguk lalu memasang peralatan untuk barbeque.
Tiba ii, ada suara kanak ii kedengaran.
"Rara, Riri ya ampun budak ni. Ehhh tolong papa akan bakul ni." kata Lino. Budak ii itu pon berlari ke arah Lino dan mengambil bakul dari Lino.
"Morning aunty, uncle." sapa Minra. Minji hanya tersenyum.
"Morning Rara Riri. Mana mama kamu?" soalnya.
"Mama ada ngan papa. Papa kata mama takleh buat kerja berat." kata Minri. Minji hanya mengerutkan dahi.
"Mama awak pregnant ke?" soalnya. Mereka berdua hanya terdiam.
"Pregnant tu apa?" soal Minra. Minji hanya tergelak kecil.
"Maksudnya hurmm mama awak perut besar ke?" soalnya. Mereka berdua hanya mengangguk.
"Haah bulat.." kata Minri sambil tergelak kecil. Tiba ii, Mina datang menghampiri mereka.
"Amboi korang dua, pandai eh kamu." mereka berdua pon berlari dari situ. Mina pon duduk di sebelah Minji. Mina dan Lino dikurniai sepasang kembar perempuan, Lee Minra dan Lee Minri.
YOU ARE READING
『 C 』 SKZ AF; ❛Mistake Wedding❜
Fanfiction"I will sacrifice to get you back." STATUS: Completed✅ START: 11/05/2021 END: 06/06/2021