Selepas sahaja aku keluar dari rumah han, aku tiada hala tuju untuk ke mana. Fikiran ku serabut memikirkan hal tadi. Dah lah tengah malam lagi lah aku serabut.
Selepas itu, aku pergi ke 7 eleven berhampiran. Perut aku sangat lapar kerana satu hari aku tidak makan apa-apa. Aku hanya makan sarapan sahaja.
Setibanya di 7 eleven aku memilih makanan yang aku hendak makan sahaja. Kalini aku memilih ramen, tteobeoki dan sebotol jus oren. Aku pergi ke kaunter untuk membayar.
"Semua sekali 20, 000 won". Kata cashier itu. Aku terus memanaskan ramen dan tteobeoki yang aku beli.
"Kamsahamida". Kata cashier itu. Aku hanya tersenyum sahaja.
Setelah selesai memanaskan makanan, aku duduk di luar. Memang aku takut sebab tak ada sesiapa yang lalu lalang pada waktu begini.
Air mata aku tiba-tiba mengalir kerana memikirkan pasal han. Aku masih tidak boleh melupakan dia. Dia orang pertama yang aku cintai, memang lama aku nak move on
Sedang leka aku termenung, ada seseorang memanggil nama aku.
"Yeora". Aku memandang gerangan itu, rupa-rupanya wooyoung. Tak sangka aku jumpa dia disini.
"Wooyoung-ah". Balas aku. Dia duduk dihadapan aku.
"Kenapa kat luar malam-malam ni? Suami awak mana?". Soalnya.
"Hurmm dia dah ada perempuan lain". Air mata aku mengalir deras, lantas wooyoung memelukku dengan ketat.
"Shh shh uljima. Dont worry i'll here for you". Balasnya lalu mengusap rambut aku dan menepuk lembut badan aku.
"Mianhae wooyoung-ah sebab reject awak mula-mula tu, saya memang tak fikir panjang". Kata aku dengan penuh serba salah.
"Gwaechana, benda dah lepas kan. Jom, awak duduk rumah saya buat sementara waktu". Kata wooyoung. Aku terkejut. Dia masih baik dengan aku.
"Tak apa ke?". Balas aku.
"Tak apa, saya bantu mana yang saya boleh bantu, kajja". Kata wooyoung lalu memimpin aku masuk ke dalam keretanya.
YOU ARE READING
『 C 』 SKZ AF; ❛Mistake Wedding❜
Fanfiction"I will sacrifice to get you back." STATUS: Completed✅ START: 11/05/2021 END: 06/06/2021