Κεφαλαίο 16

57 12 0
                                    

Jim's POV:

Καθισμένος στο πίσω μέρος του σχολείου με το τσιγάρο μου σιγά σιγά να ξεψυχά στα δάχτυλα μου, παρακολουθούσα προσεκτικά την κολλητή μου, η οποία ήταν αγχωμένη.

Χριστέ μου, τι θέλει να μου πει;

Ένιωσα τον καπνό να καίει τα πνευμόνια μου με τον πιο εθιστικό τρόπο κ έπειτα τον άφησα στην ατμόσφαιρα, ολοκληρώνοντας έτσι μια τζούρα.

Έτσι κ έχει σχέση με αυτούς τους μαλάκες από το 1ο, θα πάω να τους σκίσω.

"Λοιπόν..." άρχισε διστακτικά, παίρνοντας αμέσως την προσοχή μου. "Πραγματικά δεν ξέρω πώς να σου το πω αυτό. Αλήθεια, δεν..."

"Απλά πες μου, Georgia. Τι έκανες; Σκότωσες κανέναν;" την ειρωνεύτηκα, προσπαθώντας να την ηρεμήσω.

"Το ξέρω ότι δεν είμαι εγώ αυτή κ η αλήθεια είναι ότι έχω χάσει πάσα ιδέα για τον εαυτό μου, αλλά χθες συνέβη κάτι τραγικό."

Με τρομάζει.

"Σε πείραξε κανείς;" την ρώτησα, φοβούμενος για το χειρότερο.

"Είμαι στις μέρες μου, οι ορμόνες μου κάνουν πάρτι, ήταν μπροστά μου κ απλά το άφησα να συμβεί." τελείωσε την απολογία της με γρίφους.

Την κοίταξα περίεργα κ έπειτα άφησα το τσιγάρο μου να πέσει στο έδαφος, αφού είχε φτάσει στο τέλος του.

"Ξεπαρθενιάστηκες;"

Αυτή κοίταξε κάτω το τσιγάρο μου κ έπειτα έστρεψε το βλέμμα της σε εμένα.

"Φασώθηκα με τον Λάζαρη."

"Τι έκανες..."

Αυτό είναι ακόμα χειρότερο.

"Το ξέρω, το ξέρω! Απλά χθες έκανε κίνηση κ δεν μπορούσα να μην..."

"Πήγες κ φασώθηκες με τον Λάζαρη; Βρε μαλάκω, αυτός έχει κοπέλα!" την μάλωσα, πια σηκωμένος στα πόδια μου, κοιτώντας την νευριασμένος.

"Αυτός έκανε κίνηση, όχι εγώ!" δικαιολογήθηκε.

"Georgia, έχει κοπέλα! Όπως μου τα λες εσύ, αυτός μπορεί να γυρίσει κ να τα πει αλλιώς στην Χριστίνα!"

Έχει ξεφύγει.

"Το ξέρω ότι την έχω γαμήσει, αλλά πρέπει να με πιστέψεις. Αυτός έκανε την πρώτη κίνηση, όχι εγώ." μου τόνισε για δεύτερη φορά.

Δεν είναι το γεγονός ότι πήγε κ φασώθηκε με τον πρώτο μαλάκα, αλλά ότι ήξερε ότι έχει κ κοπέλα.

Στο περιθώριοWhere stories live. Discover now