Brian's POV:
"Δεν εισαι καθόλου συγκεντρωμενος σήμερα!" έκανα την παρατήρηση μου στον John, αφού είχαμε πλέον τελειώσει την πρόβα μας κ μαζέψαμε τα όργανα.
"Δε πρόλαβα να δω το καινούργιο τραγούδι καθόλου... Αδελφικα καθήκοντα, φίλτατε." μου απάντησε.
Ωχ θα ψαρεύει πάλι την Gia.
"Χίλιες φορές σου το έχουμε πει: Μην αγχω, είναι απλά πιεσμενη. Θα της περάσει." προσπάθησα να το παίξω χαλαρός.
Αυτή η ανάκριση δε θα μας βγει σε καλό...
"Δεν την συμπαθείς καν! Δε μπορείς να ξέρεις πώς νιώθει." έκλεισε την εξώπορτα κ κοντοσταθηκαμε πριν χωρησουν οι δρόμοι μας.
Πού να ήξερες...
"Απλα δε θεωρώ ότι ταιριάζουν οι χαρακτήρες μας... Δεν είναι ότι δε την συμπαθώ, αλλά εμπιστεύομαι το ένστικτο της Domenica." αφησα ένα αχνό γέλιο, αναφερόμενος στο ψέμα της για την Gia σχετικά με την πίεση.
"Καλά όλοι είδαμε που κατέληξε αυτό το ένστικτο." αναφέρθηκε στα πρόσφατα γεγονότα με το μηχανάκι.
"Δεν έχω όρεξη να μαυρισω την καρδιά μου Deaky, εσύ αν θες ασε την Veronica να σου κάνει ψυχαναλυση." προσπάθησα να δώσω ένα τέλος στη κουβέντα.
"Τρέχοντας πάω προς το σπίτι της... Θα παίξουμε τιτανικό!" απάντησε με ένα πονηρό χαμόγελο.
Τι λέει το ζαβο;
"Θα κάνει το παγόβουνο κ εγώ θα πέσω πάνω της." ειπε ξεσπώντας σε γέλια.
"Δεν το άκουσα αυτό!" είπα, καλύπτοντας τα αυτιά μου.
"Αντίο, τρελε!" κινήθηκε προς τα αριστερά, ενώ εγώ πηρα τον δρόμο για το σπίτι μου στα δεξιά.
Με γρήγορες κινήσεις κρυφτηκα στο διπλα στενο, περιμένοντας τον φίλο μου να εξαφανιστεί από το οπτικό μου πεδίο.
Επιτέλους θα την δω, με τους γονείς της για επίσκεψη κ τον John απασχολημένο με την κοπέλα του είναι η τέλεια ευκαιρία.
Θα χαρεί τόσο πολύ με την έκπληξη!
Τρέχοντας ώστε να μην με πάρει κάποιο μάτι, έστριψα γρήγορα το κλειδί που βρίσκονταν στην πόρτα κ μπήκα για άλλη μια φορά στο γνώριμο σπίτι που βρισκόμουν προηγουμένως για την πρόβα.
Όταν ανέβηκα τις σκάλες κ έφτασα μπροστά από την πόρτα της, χτύπησα, παίρνοντας μια βαθιά ανάσα.
YOU ARE READING
Στο περιθώριο
FanfictionΟι Queen είναι ένα από τα πιο γνωστά ροκ συγκροτήματα κ έχουν αφήσει την πινελιά τους κ στους σημερινούς καλλιτέχνες. Οι Queen, όμως, σε αυτή την ιστορία είναι λίγο διαφορετικοί... Η ιστορία διαδραματίζεται στην Λευκάδα στα 70s κ ακολουθεί τις περιπ...