10. rész: Kettesben..

90 11 1
                                    

Talán az 5. emeleten meg is leltük őket. Viszont egy kicsit kellemetlen látvány fogadott minket... Kaminari és Jirou kézen fogva, kedvesen csókolóztak... És észre se vettek minket.

Nos, mint olyan ember akinek van már szerelme (méghozzá egy fiú), engem nem igazán izgatott, de azért meglepett. Bár ha átgondolom az elmúlt heteket, elég egyértelmű volt a dolog...

De Jirou és Kaminari kapcsolata egy kis ötletet adott!..

Nem, persze nem fogom ezt csinálni Midoriyával! Viszont lehet nem túl jó ötlet.. Majd még később kitalálom. De előbb... Szét kell szakítanunk őket mielőtt a tanárok utolérnek. Na ez most kellemetlen lesz mindegyikünknek..

Elindulok feléjük. Odaértem és nekiláttam eloldozni őket. Pár másodperc késéssel, Midoriya is odajött segíteni. Továbbra se vettek észre minket. Pedig reméltem, hogy nem kell megtennem...

-Figyeljetek..!-bököm meg Kaminarit.-Nem akarok semmit sem megzavarni, de legalább annyit segítsetek, hogy jöttök.-biccentettem a kijárat felé.

Néhány pillanat múlva ők is felfogták, hogy mi végignéztük, amit csináltak, majd mind kínos csendben végre elindultunk.

Kiértünk az épületből - így a feladatot is sikeresen teljesítettük. Nem sokkal később közösen megpihentünk (Midoriyával) egy padon.

-..Ez nem sokon múlt...-mondom egy kis idő után.

-Hát igen...-értett velem egyet Midoriya és elmerülve beleivott az üditőjébe.

-Valami baj van?-kérdeztem.

De szerelmem már választ nem adott.

-Midoriya..? Itt vagy? Hahó?!

-Ho-hogy?! Tessék..?-tért vissza a ki tudja hol járó gondolataiból.

-Valami baj van?-kérdeztem ismét.

-Ja semmi..!-válaszolta kicsit túl gyorsan is.-Csak hát...

-Igeeeen?-mondtam szépen elnyújtva az igen szót, miközben "bociszemekkel" néztem rá.

-Cs-csak hát nem tudtam, hogy Jirou-san és Kaminari-kun együtt vannak. Kicsit meglepett.. De persze örülök nekik!!

-Hát, én se tudtam... De ha visszagondolok, eléggé egyértelmű, csak nem vettem észre.

-Igaz... Ha én is jobban átgondolom, teljesen igazad van!-mondta egy nagy mosollyal együtt.

Tekintetét rám vezette és én is az övéjére. Szemei szépen felcsillantak, és néhol egy-egy fehér pötty táncolt ide-oda. Teljesen elvarázsolt.. Ha tehetném egész nap a csodálatos zöld íriszeit fürkészném..

De persze nem én lennék ha a csodás pillanatot nem törné meg valaki:

-Sziasztok!! Nem jöttök a megfigyelő terembe?-kérdezte Uraraka, mire mindketten értetlenül néztünk fel rá.

-..Megfigyelő terem?!-mondtam egyszerre Midoriyával.

-Igen! Jaaa, és gratulálok nektek, nagyon ügyesek voltatok!!-mondta miközben egy "like" jelent mutatott ujjaival.-Gyorsan léptetek, még akkor is, amikor már majdnem elveszítettétek! Na de akkor később tali!-azzal el is tűnt.

Én csak pislogtam előre a nagy semmibe.

Teljesen elfelejtettem, hogy van megfigyelő terem..! Istenem, hogy lehetek ennyire szerencsétlen?? Mondjuk ezek szerint Midoriya is elfelejthette.. Na várjunk..! A-akkor most mindenki látta mi történt?! -Végül a fájdalmas felismerés miatt felsóhajtottam egyet.- Ez most kissé kínos..

Egy kis idő után szerelmem törte meg az igen nyugtalanító csendet:

-..Uhm...akkor megyünk..?-kérdezte, miközben próbált velem véletlenül sem szemkontaktusba kerülni.

-Aha..-feleltem.

Mikor megérkeztünk mindenki ránk nézett, de nem mondtak semmit. Pár másodpercnyi néma csend uralkodott el a szobán, majd visszafordultak nézni a következő csapatot. Hát ez sokáig tartott, mit ne mondjak..

Néhány csapat után már nagyon fáradtnak éreztem magam. Ezek nem ilyen két percig tartó körök. Hisz az időkorlát 35 perc.. De ahogy elnézem Midoriya is eléggé elfáradt.

Végül ismét mi jöttünk; ezúttal, mint túszok. A hőseink Uraraka és Ashido. Az "elrablóink" pedig Aizawa sensei és Present Mic lett.

El is indultunk vánszorogva a senseiékkel az épülethez. A 3. emeleten kikötöztek minket egy oszlophoz, majd elbújtak. Én meg itt maradtam Midoriyával. Kettesben...

(Hewwoooo krumppliikk!! Milyen lett a rész?? Nagyon remélem, hogy eddig tetszik azoknak, akik rávették magukat, hogy elolvassák ezt a borzalmat! Nyah de arigato, hogy elolvastad!! Kövi részben taliiii! 💕💕  2021

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

(Hewwoooo krumppliikk!! Milyen lett a rész?? Nagyon remélem, hogy eddig tetszik azoknak, akik rávették magukat, hogy elolvassák ezt a borzalmat! Nyah de arigato, hogy elolvastad!! Kövi részben taliiii! 💕💕  2021. június 8.)

Our Story || TodoDeku 🇭🇺  [FÉLBEHAGYOTT]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon