--
6. Bölüm
Akari eve geri döndüğünde kapıyı Hoseok açmıştı.
"Ne oldu?!" Jungkook ayağa kalkarak sormuştu. Gergindi. Abisi nasıl böyle bir şeyi yapmıştı aklı almıyordu.
Kendisine bile Akari'ye ne kadar aşık olduğunu anlatmıştı. Nasıl onu başk666ası olarak hayal edebilirdi?!
Üstelik bugün yaptıkları.
Gerçekten kabul edilemezdi. Önceki görüşmede Akari'in ne kadar sakin kaldığına bizzat şahit olmuştu. En azından biraz sakin..
En azından evde Taehyung ve Akari ile ilgili çirkin ifadeleri kullanmasaydı.. Belki biraz daha oluru vardı.
Omuz silkti Akari. Yüzünde gözle görülür bir yorgunluk ve vazgeçmişlik ifadesi vardı. Silmekten kızarmış göz kenarları yanıyordu. "Konuştuk."
"Eee?"
Hepsi cevap bekliyordu, lakin Akari'nin konuşmaya dahi hâli yok gibiydi. İlerleyerek koltuğa oturdu.
"Bilmem. Ben söyleyeceğimi söyledim. Taehyung'u bırakmam dedim..." Belli bir sessizlik oldu. Devamını getirmesini bekliyorlardı, çünkü bu kısma onlar da şahit olmuştu.
Devam bekleyen bakışları gördüğünde tekrar konuştu.
"Gerisi ona kalmış. İsterse, buradayım."
Hoseok çok üzülüyordu. Yoongi eğer bir gün birini sevecekse, bu kişinin Akari olmasını isterdi.
"Çoğu şeyimi onun için feda ettim, bari onu alayım.. Ama yok diyorsa da keyfi bilir. 2 aylık, tek taraflı, sadece benim sevdiğim ilişkim için çocukluk arkadaşımı bırakamam, kimse kusura bakmasın."
Jungkook Akari'ye hak veriyordu.
Fakat.. Yoongi abisiydi.
Bu durumda, onu yalnız bırakamazdı.
"B-ben gideyim artık.." Üstelik işler bu raddeye geldiyse, burada kalması da garip kalıyordu.
"Nereye gideceksin?" Akari sormuştu.
"Kafeye, giderim."
"Yok.. Olmaz öyle.. Kalsana burada." Jungkook ellerini havada sallayarak reddetti. "Gerek yok gerçekten, gideyim ben."
"Şey, rahatsız hissedersen, Taehyung alt katta oturuyor. Onda kal istersen."
Hoseok üzgün bir ifadeyle Akari'yi izliyordu.
Gerçekten Yoongi nasıl bir salaktı?
"Rahatsız etmeyeyim kimseyi.."
"Ah, Taehyung kavgalıydı Yoongi'yle. Doğru. Ondan rahat edemezsin.. Şey, sen burada kal ben Taehyung ile kalırım. Sıkıntı olmaz, biz gideriz birbirimize rahat ol yani."
"Ya yok ben-"
Jungkook'a fırsat vermeden ilerideki odayı işaret etmişti. "Orası misafir odası. Çarşafları bugün değiştirmişti teyze. Dolapta da temiz kıyafetler vardır. Orada kalabilirsin. Mutfakta dolap dolu zaten, acıkırsan yersin. Rahatına bak yani. Ben alt katta olacağım. Bir şey soracak olursan falan ara ya da şuraya basarsan Taehyung'un evi çalıyor oradan da konuşabilirsin benimle."
İnternetten tanıdığı bir yalancı için böyle bir kızı nasıl harcamıştı aklı almıyordu.
"Ya çok sağ ol ama yani,-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake | Min Yoongi
Fanfiction"Anlamıyor musun? Yoongi, şu an.. Bir yol ayrımında.. Hangi yola giderse, diğer yol hep bir merak olarak kalacak kafasında.. Ve o beni seçti."