Atak

38 4 2
                                    


--

15. Bölüm

"Oha."

Gözler hızlıca Jin'e döndü.

"Ne oldu?" 

Asuna ne olduğunu bilmesine rağmen, plan gereği masumane sordu.

"Ben.. nasıl söylesem bilemiyorum."

"Ne oldu?" Hoseok sormuştu bu sefer. Yeni bir şeyler geldiğini hissetmişti.

"İnternette bir gönderi dolanıyor.."

"Ne gönderisi?" Asuna sormuştu.

Yoongi olaya ilgisini kaybederek telefonuna geri döndü.

"Ben.. Siz baksanız daha iyi olacak,"

Telefonun ekranını Hoseok'a çevirdiğinde Hoseok ani bir kriz yaşadı.

Klasik fenomenlerin hayatıyla ilgilenen magazin sayfalarına ait bir gönderiydi. İki genç vardı fotoğrafta. Yüzleri gözükmese de öpüştükleri anlaşılabiliyordu fotoğraftan. Tahmin edilebilir ki buradaki iddia onların Jungkook ve Akari olduğuna dairdi.

Hoseok normalde buna inanmazdı, benzemedir vs. diye düşünürdü. 

Fakat bu fotoğrafın çekildiği mekan Akari'nin evinin önüydü. 

Yanlarında Akari'nin arabası duruyordu... Ne diyebilirdi? 

Ne yapacağını bilemedi. 

Bunca zaman arkadaşına olmadığını söyleyerek sakinleştirmişti, şimdi ne yapacaktı? 

Hadi Akari neyse! Dışarıdan biriydi, çok iyi tanıyamazdı böyle bir şeyi yapabilirdi belki.. Fakat Jungkook? O nasıl yapabilmişti? Bu kadar mı çok kaptırmıştı kendisini? 

"Hih!" Asuna Yoongi'nin dikkatini fotoğrafa çekmek istediğinde, minik bir çığlık atmış, ardından eliyle ağzını kapatarak arkasına yaslanmıştı, korkuyla Yoongi'ye bakıyordu.

Yoongi ise onun bu tepkisi nedeniyle başını kaldırmış ve ortaya uzatılan telefona dikmişti gözlerini.

Şaka falandı herhalde?

Tamam, bu sadece bir şüpheydi başta..

Ama gerçek olduğunu görmek... Bambaşkaydı.

Kalbi sıkışıyordu, nefes alamadı. 

Yapmıştı.

Yapmışlardı.

Jungkook, bunu yapmıştı.

"Şimdi, ben bunu demiştim demek istemiyorum ama," Jin telefonu geri çekerek resmen donmuş olan arkadaşlara dikti gözlerini. "Demiştim."

Hoseok bile bile, cevabı bile bile savunmaya geçti.

"Benziyorlar.. Böyledir yani.." Yoongi ufak bir rahatlamayla Hoseok'a baktı.

Ortada hiçbir şey yokken evet, şüphe etmek kolaydı.

Ama şimdi böyle bir kanıt varken, en kolayı inkar etmek gelmişti kendisine.

Değil mi? 

Öyle olmalıydı.. 

Benziyorlardı sadece.

"Buranın Akari'nin evi olduğu yazıyor, öyle mi?" Jin telefona tekrar bakar gibi yapmış, ardından tekrar ekranı onlara uzatmıştı.

Yoongi fark ettiği gerçekle sıkıca gözlerini kapattı.

Öyleydi.

Akari'nin eviydi.

Fake | Min Yoongi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin