Ayrılık [Final]

58 6 82
                                    


--

17. Bölüm [Final]

1 ay geçmişti.

Olan olayların ardından.

Ortalık sakindi, herkes kendi yoluna bakmıştı.. Yeni planlar yapılmıştı, yeni düzenler kurulmuştu. 

Gidiyorlardı. 

Akari, Taehyung ve Jungkook. 

Amerika'ya taşınıyorlardı. 

Son bir haftadır kesinleşmişti bu, toplanıyorlardı yavaş yavaş.. 

Haberleri vardı tabii ki. Hoseok, sonrasında gelip konuşmak istemişti. 

Jungkook tenezzül bile etmemişti, suratına bile bakmamıştı Hoseok'un. 

Ama Akari ve Taehyung sakin kalarak, onun özrünü kabul etmişlerdi. Ve tabii, gideceklerini de bildirmişlerdi. 

Ve sonuç olarak, gideceklerini Yoongi ve Asuna'nın bilmemesine imkan yoktu. 

O tarafta da işler değişmişti tabii. Asuna ve Jin küsmüşlerdi. Yoongi Asuna'nın bir daha Jin ile görüşmesini istemeyince, Asuna bir daha onunla görüşmeme kararı almıştı. 

Jin'in çok ağırına gitmişti, kızmıştı, olay çıkartmıştı. Çünkü olan bu olayda kendisi yanmıştı, işini kaybetmişti, bir ton para ödemişti vs.. Ve Asuna'nın attığı darbe onu delirtmişti. Fakat aslında bakılırsa, daha fazla da onlarla uğraşmak istemeyerek kendi yoluna çekilmişti. 

Asuna, sürekli Yoongi altında eziliyordu. Lafları, terslemeleri, suçlamaları.. Fakat memnundu, saçma bir şekilde. Sonuç olarak, kazanmıştı. Yoongi kendini seçmişti. 

Babasıyla tanışmıştı. Çok iyi bir ilişki kurmuştu onunla.. 

Dahası, Yoongi'nin evine yerleşmişti. 

Düğün muhabbetleri dönmeye başlamıştı. 

Ve evet.. Yoongi de rahattı, mutluydu. Bütün bu olaylar artık bir neticeye vardığı için rahattı, kafasındaki sesler susmuştu.

Gitmeleri, onu üzmemişti. 

Bu iki tarafa da iyi gelecekti. Biliyordu. 

Sadece bazen, evet, pişmanlıkla doluyordu içi, fakat şu anki rahatlığı ağır basıyordu ve sakinleşerek hayatına devam ediyordu.

"Ne zaman yola çıkıyorlarmış?" Babasına yan bir bakış attı. "Yarın sabah." 

"Gitmeden, bir görmek isterdim, Kook'u." 

"Onun bunu istediğini sanmam."

"Seninle görüşmez.. Bizim aramızda bu kadar büyük bir olay olmadı ya, en azından bir vedayı çok görmeyecektir bana." 

Güldü babasının lafına. "Dene o zaman baba.. Git konuş oğlunla." 

"Öyle yapacağım.. Ah Asuna.. Yolu bilmiyorum.. Beni götürebilir misin?"

Yoongi hayretler içerisinde söylenerek başka tarafa baktı. 

Salona yeni giren Asuna ise merakla bakmıştı Bay Min'e. "Nereye baba?"

"Şey.. Jungkook gitmeden görüşmek istiyorum, Akari'nin evine.."

Asuna şok geçirmişti. "Benden Akari'nin evine mi gitmemi istiyorsun?"

"Lafa bak işte." Yoongi tekrar söylenmişti.

"Ne yapayım kızım? Yoongi'ye mi söyleyeyim?!"

"Hoseok'a söylesen olmaz mı baba?"

Fake | Min Yoongi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin