Yeni başlangıçlar

36 7 30
                                    


--

7. Bölüm

Telefonundan yükselen müziği dinleyerek mutfakta kek yapmak için uğraşırken bir yandan da Yoongi'nin keki beğenmesi için dua ediyordu.

"Taehyung! Nasıl görünüyor?!"

"Bana da vermediğin sürece çöp gibi gözüküyor diyeceğim."

Akari gülerek dolaptan saklama kaplarını çıkarttı.

"Hepsini götürmeyeceğim. Biraz alacağım. Gerisi senin."

Taehyung ona alayla bir ifade ile baktı.

"Gerçekten aptal aşıklar gibi ormanda piknik mi yapacaksınız?"

Durarak Taehyung'a baktı. "Dün gece.. Bunu gerçekten yapmak istediğini söyledi.." Taehyung devamını getirmesini beklemeden tepkisini dile getirdi.

"Aptal mısın sen? Seni Jisu yapmayı bıraktı, şimdi de onu unutmak için kullanıyor."

Akari omuz silkmişti.

"Sorun değil. Unutturacağım. Jisu'yu unutacak. Beni kabul edecek."

Taehyung tekrar konuşacaktı fakat vazgeçerek konuyu değiştirdi.

"Sen piknik yapmayı sevmezsin ki hem! Böcek fobin yok mu senin?  Nefret edersin. Bırak piknik yapmayı eve bitki bile sokmuyorsun. Ormana gidip piknik mi yapacaksın gerçekten? Nasıl kabul edebildin?"

Taehyung buna takılmıştı çünkü gerçekten Akari böcek görünce kaşınmaya başlıyordu. Her tarafı kıpkırmızı oluyordu.

"Evet sevmiyorum.. Ama bir kez yapabilirim, yani.."

Bu kadar katı olduğu bir konuyu sırf Yoongi için göz ardı etmesi sinir bozucuydu. Kendisi neredeyse elli defa istemiş ve reddedilmişti.

Ama kendisine masum masum bakan Akari'yi görünce ses çıkarmadan önüne döndü.

"Aptalların bayrağını sen sallıyorsun, yemin ederim."

-/

"Merhaba."

Yoongi gülümseyerek Akari'nin elindeki sepetleri aldı. "Baya hazırlık yapmışsın."

"Umarım seversin." Sepetleri bagaja yerleştirirken cevaplamıştı. "Eminim lezzetli olmuştur.. Binsene," Akari gülümseyerek arabaya ilerlemişti ve ardından da Yoongi binmişti.

"Nereye gideceğiz?"

Duraksayarak Akari'ye bakmıştı.

Jisu ile planlamıştı önceden.

Eğer buluşurlarsa Yokohama Paradise'a gideceklerdi. Önünde küçük bir göl vardı ve etraf ağaçlarla kaplıydı. Jisu doğasever bir kızdı. Hayvanlarla iç içe olmaya bayılırdı. Bu nedenle orayı seçmişlerdi.

"Yokohama Paradise. Biraz uzakta, sakin bir yer. Eminim seversin."

Bu..

Kolay değildi.

Bir anda kopamıyordu ondan..

Şimdilik unutma kararı almıştı işte.. Bu yetmez miydi?

Akari pek hevesli değildi ama gülümseyerek başını salladı.

Yoongi arabayı çalıştırdığında o da radyo ile uğraşmaya başlamıştı. Hoşuna giden bir müzik bulduğunda açarak arkasına yaslandı.

Gözlerine gelen güneş yüzünden elini yüzüne kapatmıştı Akari. "Ah~ Yüzüm kararacak."

Fake | Min Yoongi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin