İhanet

37 4 97
                                    


--

16. Bölüm

"Oha amına koyayım! Taehyung küfrederek yerinden fırladı. "Lan.. Nasıl pislik bir şeyler lan bunlar?!"

"Yani sen şimdi diyorsun ki, bunu Asuna ve o yanındaki planladı."

Akari reddederek başını salladı.

"Asuna değil.. O yanındaki.. Esas şeytan o yanındaki."

"Nasıl? Nerden anladın?"

"Eserini gururla izliyordu çünkü. Asuna hayrandı.. Fark burada."

Taehyung dizlerini titretiyordu sinirden. "Ulan.. Böyle şerefsizlik yapılır mı lan? Lan hadi.. Yaparsın da bir şeyler.. Bu kadar çirkinleşilir mi lan?"

"Ben de bunu diyorum.. Ya bir insan.. Nasıl bu kadar uçabiliyor ya? Ahahah! Resmen.. Abi.. Çıldıracağım,"

Taehyung öfkeliydi, ikisini de tanıyordu, bunları asla hak etmediklerini en iyi o biliyordu.

Jungkook sessizdi, sakindi. İçine kapanmıştı. Hala abisinin ona bunu nasıl yakıştırabildiğine hayret ediyordu..

Akari ise Jin'e kafayı takmış durumdaydı. Daha adını bile bilmiyordu ama bunu onun yaptığına kalıbını basardı.

"Eee? Ne olacak şimdi? Ne yapacağız?"

Akari iç çekerek yerinden kalktı.

"Karar Jungkook'a ait. Açıkçası.. Ben çok umursamıyorum, Yoongi tarafını. Hakkımda öyle konuşmaları beni öyle yapmıyor. Fakat medyada da böyle konuşulması işime zarar veriyor, illaki bir şeyler yapmak lazım.

Demek istediğim, ben olayın gerçek yüzünü illa ki ortaya çıkarıp açıklayacağım, yani iddiaları reddedeceğim. Yoongi ile olan taraf Jungkook'a ait. Kendini aklamak ister misin, istemez misin, barışır mısın, barışmaz mısın, orasını bilemem. Beni de ilgilendirmez zaten. Ben ikimizin adına medyadaki bu durumu temizleyeceğim, sen ne yaparsın bilemem Kook."

Jungkook'un kafasındaki belliydi. 

"Bundan sonra onunla, onlarla görüşmek istemiyorum.. Beni tanımayan insanlarla işim olmayacak.. Barışmayı düşünmüyorum, dolayısıyla onlara kendimi aklamak için de uğraşmayacağım." Dudağının kenarına bastırdığı pamuğu çekerek masaya bıraktı. Yüzü fenaydı..

"Sen ne yapıyorsan onu yapacağım. Dediğin gibi, medyaya açıklarız ve biter. Sonrası için, eğer artık görüşmek istemezsen de bunu anlarım."

"Sana daha önce de söyledim. Sen bireysel sebeplerle benden uzaklaşmak istemediğin sürece, seni bırakmayacağım Kook."

"Karar verildi o zaman.." Taehyung ellerini çırptı. "İspat vakti o halde. Açıklamalarımız neler? Ne yapmış olabilir o şeytan bu durum için?"

"Yaptığı şey belli, eğer Akari'nin dediği gibi, o yaptırdıysa. Bize benzeyen birilerini getirip bu evin önünde fotoğraflamışlar." 

"Farkındaysanız yüz de gözükmüyor fotoğrafta. Sadece oğlan Jungkook boylarında, siyah saçlı.. Kız da kapüşonlu, senin boylarında.."  Taehyung tekrar fotoğrafı inceleyerek yorum yaptı. "Zor olmamıştır yani."

"Aynen öyle."

"Tamam o halde.. Onların bizim olmadığımızı, çok yakın iki arkadaş olduğumuzu söyleyeceğiz ve bu mesele burada bitecek."

"Ama açıkçası.. Eğer bunu o şeytan yaptıysa, bunu onun yanına bırakmak istemiyorum." Taehyung fikrini belirttiğinde Akari ve Jungkook bakıştı. "Yüzde yüz onun mu yaptığını düşünüyorsun?"

Fake | Min Yoongi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin