Olabilir mi?

28 4 1
                                    

--

13. Bölüm

Taehyung içeride uyuyordu.

Dediği gibi olmuş, Akari'nin uğraşı üzerine, çıldırdığı bir ağlama krizine girmişti.

Bir süre sonraysa sessizleşmişti. Yol boyunca da uyumuştu.

Şimdiyse içeride dinleniyordu. Taehyung'un evindelerdi. Akari de aşağı inmiş, Taehyung için yemek hazırlıyordu. Jungkook ise mutfakta Akari'ye yardım ediyordu.

"Biliyor musun?.. Hiçbir şey önemli değilmiş aslında.. Dün üzüntüden ölecek gibiydim. Ama, unutmuşum-"

"Hiçbir şey ölümden daha güçlü değildir."

Gülümsedi.

"Evet.."

Jungkook çorbayı karıştırmakla meşguldü. Akari ise hemen yanında, Taehyung'un sevdiği köftelerden yapmış, tava başında kızartıyordu.

"Bunu annesi yapardı hep.. Ama okulu yüzünden ayrı kaldıkları için sık sık gidip yiyemez.. Bu yüzden ne zaman canı çekse bana söyler. Ben yaparım annesinin yerine.."

"En azından.. Bu değişmeyecek."

Başını sallamıştı. "Öyle.. Onun kadar iyi yapamıyorum ama benimkini de sevdiğini söylüyor." Gülümsedi hüzünle. 

Jungkook merakla Akari'ye bakıyordu.

Susmaya çalışmıştı fakat yapamamıştı. "Sen.. Nasılsın?"

Göz göze geldiler. "Bilmem.. İyiyim sanırım.. Yoongi olayını soruyorsun zannımca."

"Evet.."

Başta konuşmak istememişti, böyle bir durumda konuşacağı son şey aşk hayatı olurdu normalde, fakat nedense anlatası gelmişti. 

"O da aynı.. Yani.. Anlamıyorum onu. Tam olarak ne istiyor.. Çözemiyorum. Benimleyken Jisu- Asuna diye deliriyordu.. Şimdi geldi Asuna'sı.. Fakat bu sefer de yani.. Jimin'i kıskanıyor.. Bu şey demek değil mi-"

"Seni istiyor,"

"E-evet.."

Bunu böyle direkt söylemek utandırmıştı.

"Fark etmişsin.."

"Edilmeyecek gibi değil ki.. Sürekli Jimin'e getiriyor konuyu."

"E peki var mı öyle bir şey?"

Tekrar karşılaştı bakışları.

"Y-yok.. Tabii.. Ya Jimin benden hoşlanıyor biliyorum zaten.. Uzun zamandır böyle. Ama ben onu hep arkadaş olarak gördüm yani.. Böyle de devam eder,"

Anladığını belirtmek için başını salladı.

"Ee? Ne yapacaksın peki?"

"Baştan söyleyeyim.. Ben... Yoongi'yi istemiyorum. Kimseyle o piti piti oynayacak sabrım yok benim."

Jungkook'un gözleri irice açılmıştı. Bu kadar açık konuşmasını beklememişti.

Fake | Min Yoongi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin