--14. Bölüm
Jungkook saate baktığı telefonunun ekranını kilitleyerek zili çaldı.
Eve gelmişti. Babasının evine.
Yoongi dün gece saat 3'de kendisiyle konuşmak istediğini söyleyerek, bugün akşam 6'da kendisini eve çağırmıştı. Bu meseleyi evde uzun uzadıya konuşmak istemişti ve kafede vs. konuşulacak bir mevzu değildi. Babasının evden gittiği bir saati söylemişti buluşma için.
Yerinden kalkarak kapıyı açtı.
Kardeşinin yakışıklı suratını gördüğünde tekrar oynatmaya başladı kafasındaki şüphe kasedini.
Olabilir miydi?
Akari de Kook'u beğenmiş olabilir miydi?
"Abi?"
Daldığını fark ederek irkildi.
"Ah.. Gelsene.."
Jungkook ondaki havadan garip bir mesele olduğunu anlamıştı. Aslında bu atılan mesajdan da belliydi, gece 3'de atılan bir konuşma talebi havadan sudan olacak değildi ya.
İçeri geçti sessizce, bir şey dememişti. Etrafı kontrol ardından hızlıca. Kimse yoktu.. Bu iyiydi.
Koltuğa oturduğunda peşinden gelip, karşı kanepeye geçen abisini seyretti. Yorgun gözüküyordu ve dünden beri uyumadığına yemin edebilirdi.
Onu bu kadar geren meselenin ne olduğunu merak etmişti.
Çünkü bilirdi abisini. O genelde meselelerinden hep uyuyarak kaçınırdı. Bu onun çok tasasız gözükmesine neden olsa da bu onun bir üstesinden gelme metoduydu. Dolayısıyla onu uyutmayacak kadar sıkıntılı ne olmuş olabilirdi ki?
"İyi misin? Yorgun gözüküyorsun."
Tekrar dalmış olan Yoongi, tekrardan irkildi. Kardeşine baktı kısa bir süre.
"Hm.. Yorgunum, gece uyumadım."
"Belli.. Sorun ne?"
Ne diyecekti?
Sevgilime mi aşıksın canım kardeşim mi?
Ah doğru eski sevgili..
Nasıl diyecekti?
"Nasıl gidiyor? Taehyung iyi mi?"
Başını salladı Kook. "Daha iyi."
"A-akari?"
"Daha iyi."
"Dün.. Gördüm fotoğrafınızı, iyi vakit geçirmiş gibiydiniz."
Başını salladı. "Evet.. İyi geldi hepimize."
"Ne yaptınız ki?"
"Öyle.. Dertleştik."
"Yakınlaştınız baya.. Siz de."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake | Min Yoongi
Fanfiction"Anlamıyor musun? Yoongi, şu an.. Bir yol ayrımında.. Hangi yola giderse, diğer yol hep bir merak olarak kalacak kafasında.. Ve o beni seçti."