Yeniden

51 8 24
                                    


--

4. Bölüm

Aradan yaklaşık 2 hafta geçmişti.

Fakat nasıl geçtiğini, geçerken neler götürdüğünü bir de Yoongi'ye sormak gerekti.

Jisu'nun Yoongi'yi engellemesinin ardından Yoongi başka bir hesap açarak ona ulaşmaya çalışmıştı fakat bunun üzerine Jisu hesabını da kapatmıştı.

Kendi içine kapandığı bir haftanın ardından yavaş yavaş kabuğundan çıkmaya başlamıştı.

Ardındansa üzerinde durmuyormuş gibi gözükme safhasına geçmişti. Kimseyle bu konuyu konuşmuyor, hiç yaşanmamış gibi devam ediyor izlenimi veriyordu, daha doğrusu çabalıyordu.

Jungkook ve Hoseok bunun olmadığının farkındaydı tabii. Fakat Yoongi konuyu açmadığı için, cesaret de edemiyorlardı. Çünkü Yoongi patlamaya hazır gibiydi.

İçten içe deliriyordu elbette, hatta bazen o kadar çaresiz hissediyordu ki, Akari'nin hesabına girerek fotoğraflara bakınıyordu.

Bunu neden yapıyordu bilmiyordu, sadece onu gördükçe... Nefes alabiliyordu.

Düşünülenin ötesinde bir değer vermişti Jisu'ya.

Hazmedemiyordu.

Hiç haberi olmasaydı keşke diye düşünüyordu bazen. Yalan da olsa o, orada kalsa..

Bu nedenle Hoseok'a içten içe kızıyordu. Söylemeseydi, o gitmezdi, Yoongi mutlu olabilirdi.

Saat 3 idi. Gece vaktiydi ve içindeki huzursuzluk yüzünden uyuyamıyordu.
Böyle anlarda, onu arardı. Sabaha kadar konuşurlardı. Onun sesiyle dalardı uykuya.

Yine girmişti Akari'nin hesabına.

Gülerken çekildiği bir fotoğrafına tıklamış, birkaç dakikasını o fotoğrafta geçirmişti.

Onun sevgilisiydi.

Hep ne kadar şanslı olduğunu düşünürdü... Hep şükrederdi..

Gözlerinin dolmasına engel olamamıştı. Başını arkaya atarak gözyaşlarını durdurmaya çalıştı. Birkaç kez kırpıp açtı gözlerini.

Onun için o, Jisu idi.. Ona bakarken Jisu'ya bakıyormuş gibi hissediyordu.

Belki de bu yüzden, elleri kendinden çok da habersiz bir şekilde mesaj bölümünü açmıştı.

Yoongi
Yarın kafede buluşalım mı?

Telefon başında dizi izleyen kız bildirimi görünce diziyi durdurarak doğruldu hızlıca. Yutkunarak derin bir nefes aldı.

Bunu istiyordu.

Kafasında türlü türlü senaryolar kurarak bu teklifi bekliyordu. Belki bir yerlerde rast gelerek, belki yine arkadaşı aracılığıyla..

Gerçekleşeceğini hissediyordu ama bu teklifin Yoongi'den gelmesi,  heyecanını ikiye katlamıştı.

Son günlerde Yoongi'yi düşünüyordu ve kendini çok fena kaptırmıştı ona.

Ayrıca.. Yoongi ona bu saatte böyle bir mesaj attıysa, o da.. Bir şeyler hissediyor olmalıydı.. Değil mi?

Gülümsemesini bastırmaya çalışarak birkaç kez öksürdü. Sakinleşmeye çalıştı. Ardından hızlıca parmaklarını gezdirdi klavyede. Fakat hemen sonra geri silerek telefonu yanına koydu ve beklemeye başladı.

Hevesli görünmemeliydi.

Üzülmeye niyeti yoktu. Karşısına verdiği değeri belli ederse, suistimal edeceğine dair ihtimal Akari için yüzde seksen falandı.

Fake | Min Yoongi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin