--
3. Bölüm
"Mandalina suyu var mı acaba?" Jungkook şok olmuş bir şekilde karşısındaki kıza bakıyordu. "J-jisu?"
Akari dediği isimi bildiğinden iç çekmişti. "Mandalina suyu?" Jungkook irkilerek başını salladı. "Yok.. Maalesef. P-portakal suyu var.."
"Yok ben onu sevmiyorum pek ya.. Yeşil çay?" Gülerek konuştuğunda Jungkook da gülümsemişti. "Neyse ki var.. Siz ne istersiniz?"
Taehyung sonunda menüden başını kaldırarak Jungkook'a baktı. "Americano.."
"Hemen getiriyorum." Taehyung'a da gülümseyerek gittiğinde Taehyung başını masaya vurmuştu. "Lütfen bana benim daha yakışıklı olduğumu söyle." Kısa süre Jungkook içecekleri getirip gitmişti.
"Ben daha yakışıklıyım, evet." Akari arkadaşına gülerek kapıya baktı. "Çabuk gelseler iyi olur. Hemen alışverişe gitmek istiyorum." Taehyung sinsice gülümsemişti. "Tamam Akari, göreceksin birazdan Yoongi beyi."
"Döverim şimdi seni şurada bak kes sesini."
Taehyung Akari'ye gülerek ağzına hayali bir fermuar çekti.
"Tanrım, Tanrım!.. Bu güneş beni çok yoruyor! Güzelim bebeksi cildimi kızartıyor~ Çünkü o da biliyor, çok mükemmelim! Utanmış hâlimi seviyor olmalı, Güneş yoksa bana aşık mısın?"
Hoseok kafeye girdiğinde Jungkook gülerek ona yönelmişti. "Hyung! Hoşgeldin."
Taehyung ve Akari ağızları açık bir şekilde onları izliyordu.
"Ay Kookie'm merhaba. Ben geldim. Hoşgeldim!" Gözlüğünü hafifçe indirerek kafeyi süzdü. "O kız geldi mi?"
"Kim?.. Aah! Hyung! Abimin sevgilisi Jisu'ya çok benzeyen bir kız geldi. Bak şurada oturuyor." Gözleriyle işaret etmişti. "O kadar benziyor ki o sandım seslendim falan."
Hoseok kızı gördüğünde gözlüğünü yerine itekledi. "Tamam dur, bekle ben halledeceğim."
"Neyi?"
"Sus sen karışma işime menüyü getir." Masaya ilerleyerek hızlıca oturmuştu.
"Selam, ben Hoseok."
Akari ve Taehyung kısa bir süre duraklamıştı. "Merhaba."
"Ahah, merhaba." Jungkook masaya menüyü getirirken meraklı ve endişeliydi. "Al hyung..." Menüyü verdiğinde de gitmemiş, yanlarında durmuştu. "Neler oluyor?"
Hoseok onun koluna vurarak oturtmuştu yanına. "Jisu sahteymiş. Bu kızın fotoğraflarını çalıp kendisiymiş gibi göstermiş bize."
"Oha!"
"Ay oha yani değil mi? Ne tarz insanlar var, çok kötü." Hoseok'un lafına karşılık Akari ve Taehyung onaylayarak başını salladı. Ardından Akari kanayan yarasına parmak basıldığından başlamıştı konuşmaya.
"Ben de çok mağdur oluyorum bu durumdan yani. Paylaşmayayım fotoğraf falan diyorum ama para kazanıyorum bu işten yani, anlatabiliyor muyum?" Akari'nin dertli konuşmasını Hoseok cana yakın bir şekilde cevaplamıştı. "Ay doğru diyorsun kız. İşin bir de bu tarafı var."
Yeşil çayını yudumlamıştı Akari, hemen ardından hayranlıkla sormuştu Hoseok'a. "Gözlüğün çok iyiymiş, markası ne?"
"Ay marka tabii. İndirime girmiş ben de yeni gördüm, dün aldım. 7 bindi, görür görmez aldım hemen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake | Min Yoongi
Fanfiction"Anlamıyor musun? Yoongi, şu an.. Bir yol ayrımında.. Hangi yola giderse, diğer yol hep bir merak olarak kalacak kafasında.. Ve o beni seçti."