--
8. Bölüm
"Tae-ya!"
Taehyung, kapıdan yeni girmiş elini kalbine yaslamış nefeslenmeye çalışan arkadaşını gördüğünde kıkırdamıştı.
"Günün güzel geçti bakıyorum."
"Çok çok güzeldi!"
"Ne yaptı, bu sefer de böcek müzesine mi götürdü seni?"
"Üf dalga geçme!" Gülüşerek koltuğa oturdular. "Sinemaya gittik."
"Vay be! Ne kadar akla gelmedik aktiviteler!"
"Dalga geçmesene yaa üüff!"
Akari kollarını göğsünde bağlayarak başka tarafa baktı trip atarak. "Tamam tamam. Anlat hadi."
Pikniğin üzerinden tam 1 ay geçmişti.
Aralarındaki ilişki jete bağlıymış gibi uçuyordu. Her gün biraz daha, biraz daha.. Gün geçtikçe bağlanıyorlardı birbirlerine.
Gün geçtikçe Jisu'nun varlığı siliniyordu aralarından.
"El ele tutuştuk!" Akari yüzünü kapatarak başını arkaya attığında Taehyung göz devirerek televizyona dönmüştü. "Bir aydır gerçekten sadece bu seviyeye mi gelebildiniz? Daha önce hiç tutmadı mı? Her gün birlikteydiniz."
"Hiç tutmamıştı. Bugün tuttu!" Akari yerinde sallanarak dans ediyordu.
Taehyung onun salaklığına iç geçirmekle yetinmişti.
"Ah!"
"Ne?"
"Bugün babasıyla tanışacağım!"
"Ne?!"
"Hemen hazırlanmam lazım. 5 de almaya gelecek! Taehyung çabuk! Çabuk kalk!"
Yerinden fırlayan Taehyung ve Akari birkaç saniye bakıştılar.
"Ne yapmalıyız?!"
"Bilmiyorum!"
"Dur Hoseok'u arayayım, yardım eder."
Taehyung gözlerini kısmıştı o ararken. "Siz de bu ara çok yakınlaştınız,"
"Sen de Jungkook ile yakınlaştın, ben bir şey diyor muyum?" Taehyung omuz silkerken Hoseok açmıştı telefonu.
"Efendim, efendim?!"
"Hoseok çok acil! Yoongi'nin babasıyla tanışacağım bu akşam!"
"Oha! Dur bekle. Tamam. Geliyorum kapat!"
"Tamam!"
-/
"Olur mu bunlar dersin?"
"Hayatım burada, ben, konuşuyorum. Olur bunlar. Bunları giy."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake | Min Yoongi
Fanfiction"Anlamıyor musun? Yoongi, şu an.. Bir yol ayrımında.. Hangi yola giderse, diğer yol hep bir merak olarak kalacak kafasında.. Ve o beni seçti."