•Dear people...•
✖️pov Roos✖️
Ik negeer zijn berichtje compleet en steek mijn telefoon weer tussen mijn benen en besluit verder te eten, als ik weer opkijk zie ik Niall die zijn telefoon in zijn handen heeft. Mijn eerste gedachten zijn dat hij mijn anonieme jongen is.
"Liam, ze heeft geantwoord hé!" Niall trekt zijn wenkbrauwen twee keer omhoog en zit wat te grijnzen.
"Wow..wacht..wie?" Voor het eerst vandaag zegt Liam iets.
"Één van zijn hoeren waarschijnlijk, één meer of minder. Is niet echt een verschil." Zeg ik terwijl ik opsta om weer naar boven te stappen.
Ik ga op bed zitten en besluit om weer te gaan praten met mijn boy.Me: Hiii
Me: Can u give me a name Because it's weird to just say hii without a name.
Ik hoor geklop op mijn deur en mompel een zachte ja waardoor vervolgens de deur open gaat.
Niall staat in de deuropening en een diepe zucht verlaat mijn mond.
"Wat doe jij hier?" Het kwam er botter uit dan ik wou maar bij hem maakt me dat niet veel uit.
"Wat was dat daarjuist?!" Ik pak zuchtend mijn telefoon en begin te typen.Me: help me
Me:Niall is hier
Me: hier in mijn fucking kamer
Me:kom me halen
Me:alsjeblieeffttttt
Ik voel dat iemand op mijn bed gaat zitten en ik kijk Niall ongeïnteresseerd aan. "Ga mijn kamer uit! Is dat zo moeilijk te begrijpen?!"
Niall staat zuchtend op en verlaat dan uitijndelijk mijn kamer. Ik voel mijn telefoon trillen en neem hem meteen in mijn handen.my creep: I'm sorry baby
my creep: ik was even niet aan het opletten..
my creep: en euhmmmm maybe you can call me...Greg! Or Theo!
Theo G: en hoe noem ik nu in mijn baby's telefoon?
Me: Theo G!
"JONGENS KOM IS ALLEMAAL NAAR BENEDEN!"
De stem van James galmt door heel het huis. Als we beneden aankomen staat James daar met een brief in zijn handen. "Demi jij leest toch graag? Dan kan je deze brief ook luidop lezen." James overhandigt de brief aan Demi die hem met een zenuwachtig lachje aanpakt.
"Beste mensen van het 'give you up' spel,....."
Hiii people a shitty shitty shitty chapter.
En zo f*cking lang geleden I know.. ik moet me schamen! Ik had even geen tijd en geen en inspiratie. Er is ook gewoon veel gebeurt goede en slechte dingen wat je moet voor schrijven ook weer laat stijgen en dalen.
En ook even dit.
Er was even een 'gedoe' over wie de persoon zou zijn en dat ik dat ook perongeluk gezegt zou hebben en jah dat deed ik😂😂🙈
Had er ook niet echt bij nagedacht but I mean op de cover staat Niall ook en achter de titel staat ook zijn naam dus het was wel al redenlijk duidelijk.
Een Pov Niall kunnen jullie ook zowizo verwachten but yeah sorrynotsorry for saying his name🙊
Er komt snel weer een chapter aan en echt I love u al voor al de snelle reads en vots en comments die ik nu al heb!
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
JE LEEST
Hotel texting >> Niall Horan
Fanfic16 vreemden. 1 huis. 5 meisjes. 11 jongens. 1 berichtje 5 opdrachten En 50.000 euro. Het spel was duidelijk. Je werd een huis ingezet met mensen die je niet kenden. Je mocht het huis niet uit! Voor acht maanden niet! Als één iemand het huis verliet...