Chapter 19✔️

1K 62 25
                                    

POV Niall

ik loop de badkamer uit, zo opgelucht dat ik mijn telefoon terug heb! Stel je voor dat ze mijn telefoon had gezien en door mijn gesprekken was gegaan? Niet dat ze dat zou doen want zo is ze niet.. je weet maar nooit in zo een situatie. Ik loop mijn kamer binnen en ga zuchtend op mijn bed liggen. Voor even dacht ik dat dat ze me wou kussen, ik voelde haar warme adem zo dicht bij. Waarschijnlijk is dat maar gewoon een illusie.

Het beste is gewoon dat ze er niet is achter gekomen dat ik haar al die berichten stuur, het is beter zo. Ik behandel nooit mijn vriendinnen goed, niet dat ik het expres doe maar het gebeurt gewoon elke keer verlaten ze me. Ik had mezelf beloofd om mezelf terug te herpakken hier maar toen ik haar zag kon ik het niet laten, het was geen liefde op het eerste gezicht nee dat niet. Het was meer speels in het begin maar gevoelens kwamen er op een moment bij spelen en dat is wanneer het echt begon. Mijn echte klote identiteit verbergen is veel beter dan mezelf te laten zien. Ik wilde ermee stoppen want dit is niet eerlijk tegenover haar maar toen moesten we opeens in die kast en dat was gewoon zo een speciale avond. Ik opende mezelf voor het eerst aan een meisje of beter gezegd aan iemand eigenlijk.

POV Roos

Ik kom de badkamer uit en loop langs Niall zijn kamer die open staat, ik kijk naar binnen maar zie niemand. Ik besluit naar binnen te lopen en kijk rond. Ik zie dat hij een platenspeler heeft en ik begin naar zijn lp's te kijken, daarnaast staat een kleine radio met nog wat cd's wat eigenlijk 90% van Jennifer Lopez is, op zijn bed ligt een pikachu knuffel die die me doet denken aan de mijne die ik van nou ja mijn stalker zullen we maar zeggen gekregen heb die ook fan is van Jennifer Lopez...

Ik kijk wat verder rond en negeer een beetje de toevalligheden, ik zie een super schattige foto van Niall met een baby in zijn handen. Onderaan de foto staat in stift bijgeschreven: Leer eens goed Theo pakken broertje, je houd hier wel je petenkindje vast hé. Greg

Nu kan ik het gewoon echt niet meer negeren hij heeft ooit in het begin gezegd dat ik hem als Greg of Theo in mijn contacten kon zetten, en nu zijn die twee namen nog van Niall zijn familieleden?

"Roos? Wat doe jij hier?"

Hotel texting >> Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu