Pov Roos
Ik ga mijn bed uit en heb net zoals iedereen hier in dit huis wel last aan mijn maag, gisteren hebben we zoveel gegeten aangezien we echt zo lang zonder eten zaten hadden we ons daarna helemaal volgepropt. Ik hoor mijn telefoon en loop er meteen naar toen.
Jenifer Lopez: Rooosssss
Me: Jaaaa?
Jenifer Lopez: Goedemorgen beauty!
Me: oowh cutie
Ik word helemaal rood, wat is hij toch lief! Het idee dat het Zayn is maakt het gewoon nog beter! Ik bedoel hij is super knap en nog eens lief ook!
Ik ga naar beneden en iedereen staat in de gang, ik kijk rond en zie Zayn die een wit shirt draagt waar je zij tattoos en zijn spieren goed door kunt zien. "Waarom staan jullie allemaal in de gang?"
"Als je wat eerder uit je bed was gekomen dan wist je het!" Zegt Charlotte arrogant waardoor ik haar een arrogante blik terug geef.
"De cameraploeg vroeg of we even konden wachten." Zegt Zayn en glimlach naar hem als bedankje.
Na nog een paar minuten te moeten wachten komt één van de cameramannen de gang in en zegt dat we weer binnen mogen. "Wat is er hier gebeurt?!" Zegt Harry die als eerste binnen is. Al de stoelen, banken en gewoon alles wat maar een hoogte heeft is weg.
"AAAAAAAH" Een harde gil die duidelijk van Charlotte kwam galmt door het hele huis. Ze komt gillend Harry's kant op en springt in zijn armen. "Waarom gil je zo schatje?" vraagt Harry.
"Muizen!" zegt ze terwijl ze wijst naar grond waar inderdaad een aantal muizen rondlopen. Er klinkt weer een harde gil die deze keer van Harry kwam die Charlotte kei hard laat vallen op de grond en in Niall zijn armen vliegt. "Charlotte doe ze weg!" Roept hij naar Charlotte die ondertussen al in de armen van Demi gesprongen is. "Wacht, wat? Ik? Jij bent de man hier!"
Tess begint hard te lachen wat wel begrijpelijk is aangezien Harry nu haar heeft laten zitten en naar Charlotte is gegaan. "Zijn jullie nu serieus bang voor muizen?" Ze stapt richting een muis die te druk bezig is met een stukje kaas te eten. Tess bukt zich en haar handen gaan richting de muis tot opeens de stem van de presentator door de kamer galmt. "Er is één regel vandaag, we vangen de muizen niet! Wie dat doet verliest dus verliest het hele huis!"
We zitten hier nu al vier maanden in dit huis en ik heb het gevoel dat ze echt er alles aan willen doen om één van ons te laten breken en het huis uit te lopen. Tess en Charlotte die elkaar van vroeger al kenden en nu niet de beste geschiedenis samen hebben zetten ze samen in één huis, soort van opdrachten geven waar er wel zeker twee mensen hun angst in voor komen. Alles gewoon samen hoop ik echt dat het de komende vier maanden niet erger gaat worden.
JE LEEST
Hotel texting >> Niall Horan
Fanfiction16 vreemden. 1 huis. 5 meisjes. 11 jongens. 1 berichtje 5 opdrachten En 50.000 euro. Het spel was duidelijk. Je werd een huis ingezet met mensen die je niet kenden. Je mocht het huis niet uit! Voor acht maanden niet! Als één iemand het huis verliet...