Chapter three

2.4K 178 21
                                    

Sorrynotsorry geen gif😓😕

•Hii babe!•

✖️Pov Rosalie✖️

Ik loop de trap af en zie de meeste al in de sofa zitten. Ik zie Thomas met Audrey in de keuken. "Zo die is ook wakker! Nu nog Charlotte!" Zegt Niall die onderuit hangt en in de sofa ligt.
Harry grinnikt en Tess zit naast hem mee te grineken.
"Die zal waarschijnlijk weer zielig porno aan het kijken zijn!" Zegt Tess.
Iedereen begint te lachen en Harry en Tess nog het luidste.
Charlotte komt juist binnengestapt waardoor ze nog harder beginnen te lachen.
Dit word nog erg..
"Euhm..het eten is klaar." Zegt Audrey die er nu ook bij staat.

Iedereen staat moeizaam op en gaat aan de lange tafel zitten.
Sommige mensen praten wat met elkaar en sommige zitten rustig en stil hun eten op te eten.
Ik praat een beetje met Charlotte waardoor ik te weten ben gekomen dat zei en Tess elkaar al langer kennen wat wel al duidelijk was na gisteren maar meer over het verhaal wilt ze niet kwijt. Verder weet ik nog dat ze doodsbang is van muizen en dat haar broer Nate haar daar vaak mee plaagt.
Ik wil juist mijn kamer binnen gaan en in mijn bed gaan liggen om een film te kijken als het getril van mijn telefoon die op bed ligt mijn aandacht trekt.

Stranger: hii babe

Me: ik denk dat je dit verkeert hebt gestuurt

Stranger: nee dat denk ik niet je bent Rosalie Jones niet?

Me: ja..hoe weet je dat?

Stranger: ik ken je! En jij mij!

Me: wat is je naam dan?

Stranger: dat kan ik je niet vertellen

Me: ow..en waarom dan niet?

Stranger: dat zou alles verpesten babe!

Me: Noem me geen 'babe' ik ken je niet eens!

Stranger: okey babe! En we kennen elkaar wel Roos!

Me: Stop met me babe te noemen! En waarom zeg je Roos! Ik weet niet eens wie je bent! Ik ben dit beu ik ga je blokkeren! Bye!

Stranger: WACHT

Stranger: BABE?

Stranger: ROOS! PLEASE!

Stranger: WE DOEN AAN HET ZELFDE PROGRAMMA MEE! IK ZIT OOK HIER IN DIT HUIS!

Hiii lovies,

Een tijd geleden ik weet het...het gaat nu niet gemakkelijk hier bij me en met me en dat gaat wel even zo blijven waarschijnlijk..
Toch probeer ik in de weekeinde te updaten omdat er dan toch wel een moment zal zijn dat ik kan schrijven.
Ik hou enorm veel van jullie en wil al men boeken absoluut niet op on hold zetten!
Nogmaals sorry voor het lange niet updaten.
Big love❤️

Hotel texting >> Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu